اعلام چگونگی فعالیت دانشگاه تربیت مدرس از امروز تا اطلاع ثانوی

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، معاونت پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه ای نحوه فعالیت دانشگاه از امروز شنبه تا اطلاع ثانوی را گفت.

اعلام چگونگی فعالیت دانشگاه تربیت مدرس از امروز تا اطلاع ثانوی

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، بر این اساس و با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر تغییر شرایط تهران از قرمز به نارنجی، نحوه حضور دانشگاهیان تا اطلاع ثانوی به توضیح زیر خواهد بود:

1- کلیه فعالیتهای اعضای محترم هیأت علمی اعم از آموزشی، پژوهشی، حضور در جلسات گروه، جلسات دفاع از پروپوزال، انتها نامه و رساله، هدایت ومشاوره دانشجویان کماکان بصورت مجازی ادامه خواهد داشت. بدیهی است در صورت ضرورت و بنا به تشخیص عضو محترم هیأت علمی، مدیر گروه و یا هیأت رییسه دانشکده، حضور افراد در محل کار برای کوتاه مدت بلامانع خواهد بود.

2- نحوه حضور دانشجویان در آزمایشگاه ها مطابق شیوه نامه ای خواهد بود که از سوی معاونت محترم پژوهشی دانشگاه به دانشکده ها ابلاغ شده است.

3- فعالیت اداری کارکنان در واحدهای مختلف به صورت 50 درصد حضور و 50 درصد دورکاری خواهد بود. در هر حال جانبازان با سابقه بیماری تنفسی، کارکنان بالای 60 سال، افراد دارای بیماری زمینه ای، زنان باردار و بانوان دارای فرزند خردسال مشمول حداقل حضور نخواهند بود. مقتضی است مسؤلین محترم واحدها پیشاپیش اسامی افراد دورکار را به امور اداری اعلام کنند تا مجوز حضور آنها در این دوره صادر و ارائه گردد.

4- ورود کلیه مراجعین متفرقه به دانشگاه تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و در صورت ضرورت وفق دستورالعمل معاونت پشتیبانی و بنا به تشخیص واحدهای ذیربط مراتب می بایست از قبل با اداره حراست هماهنگ گردد.

5-کلیه مراسم، نشستها و اجتماعات حضوری تا اطلاع ثانوی لغو می گردد.

6- در صورت ابلاغ بخشنامه ها و راهبردهای جدید از مراجع ذیربط، متناسباً اصلاحات لازم در دستورالعمل ها اعمال وابلاغ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اعلام چگونگی فعالیت دانشگاه تربیت مدرس از امروز تا اطلاع ثانوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام چگونگی فعالیت دانشگاه تربیت مدرس از امروز تا اطلاع ثانوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید