بله، این بازیکن استقلال به درد پرسپولیس می خورد ، یحیی می داند از او چطور ستاره بسازد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، مربی نو تیم ملی امید می گوید اگر یحیی گل محمدی در پرسپولیس بماند این تیم باز هم قهرمان می گردد.

بله، این بازیکن استقلال به درد پرسپولیس می خورد ، یحیی می داند از او چطور ستاره بسازد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج جواد منافی بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی به دعوت سرمربی تیم امید پاسخ مثبت داد و به این تیم تیم پیوست. به بهانه این موضوع و پیروزیت های اخیر پرسپولیس با مربی تازه تیم امید گفت وگویی داشتیم.

چطور شد که به تیم امید پیوستید و یکی از اعضای کادر فنی این تیم شدید؟

سرمربی تیم امید به من زنگ زدند و از من خواستند که به کادر بپیوندم. من هم احساس کردم که می توانم به تیم ملی امید یاری کنم از این رو به تیم امید رفتم تا دینم را به تیم ملی کشورم ادا کنم و هر یاریی که از دستم برمی آید را دریغ نکنم.

خودتان هم قبلاً سابقه حضور در تیم ملی امید را داشتید؟

در سال 1992 عضو تیم ملی امید بودیم اما متأسفانه در آن دوره از مسابقات با اختلاف یک امتیاز کمتر نسبت به قطر در عین شایستگی از صعود باز ماندیم در حالی که تیم خیلی خوبی داشتیم و برترین بازیکنان آن موقع را در اختیار داشتیم. تیمی که بازیکنانی مانند خداداد و افشین و یحیی و داداش زاده و جمع دیگری از برترین بازیکنان آن موقع فوتبال ایران را داشت اما با بدشانسی از صعود باز ماندیم.

در حال حاضر هم با توجه به اختلاف امکانات و سایر تفاوت ها در رسیدگی هایی که وجود دارد به نظر تیم امید شانسی برای صعود ندارد!

نه اصلاً این طور نیست چون هیچ کاری در فوتبال محال نیست و ما می توانیم با کوشش و استعداد و برنامه ریزی کارهای مهمی را انجام دهیم.

سال هاست که بازیکنان خیلی خوبی در تیم امید داریم اما نتوانستیم صعود کنیم. به نظر تیم امید طلسم شده است.

من به طلسم شدن اعتقاد ندارم و اصلاً قبول ندارم که تیم امید طلسم شده است و شانسی برای صعود ندارد. بازیکن های خوبی داریم و با کادر فنی و حمایت هایی که از تیم انجام می گردد ان شاءالله برای صعود و پیروزیت همه کار انجام خواهیم داد و برای تیم امید کشورمان هر چه داشته باشیم در طبق اخلاص خواهیم گذاشت به همین علت اصلاً قول ندارم که تیم امید برای صعود به معجزه احتیاج دارد.

در رابطه با پیروزی در دربی و سه گانه زدن پرسپولیس چه صحبتی دارید؟

سه گانه زدن کار خیلی مهمی بود چون کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی در پرسپولیس حضور داشتند و طرفداران هم برای حمایت از تیم محبوبشان همه جوره پای تیم ایستادند و در سخت ترین شرایط از تیم حمایت کردند. وقتی همه این موارد را در کنار هم قرار دهید به این مهم می رسید که پرسپولیس برترین تیم لیگ و جام حذفی بود و با لیاقتی که داشت قهرمان شد. این تیم برترین تیم ایران است و ان شاءالله با تمهیدات ویژه باز هم می تواند قهرمانی های دیگری را کسب کند.

اما با جدایی یحیی فکر نمی کنید نوار قهرمانی های پرسپولیس پاره گردد؟

باید از یحیی حمایت گردد تا او بماند و خواسته هایش هم برآورده گردد چون همه این خواسته ها در راستای تقویت تیم است. باشگاه هم برای قوی تر شدن احتیاج به تقویت دارد. بازیکنان و یحیی باید حفظ شوند و باشگاه هم باید هر بازیکنی که یحیی می خواهد را جذب کند تا تیم در مسیر قهرمانی باقی بماند و باز هم در راستای پیروزیت های بعدی قدم بردارد.

صحبت ها حاکی از احتمال پیوستن ابوالفضل جلالی به پرسپولیس است. این بازیکن را بازیکنی با پتانسیل بالا می دانید؟

به نظرم جلالی دفاع چپ خوبی است و به درد پرسپولیس می خورد. بازیکنی که استقلال نتوانست از او خوب استفاده کند اما به نظرم یحیی می تواند از جلالی خوب بازی بگیرد و در پرسپولیس از این بازیکن به نحو استفاده کند.

در آسیا فکر می کنید پرسپولیس شانسی برای پیروزیت دارد؟

قهرمانی در آسیا با هزینه هایی که تیم های عربستانی و بقیه تیم ها انجام می دهند واقعاً خیلی سخت است این دشواری زمانی بیشتر می گردد که می بینیم بازیکنانی مانند رونالدو به عربستان رفته اند و حالا هم بازیکنی مانند بنزما قصد پیوستن به لیگ عربستان را دارد. از این رو مقابله با تیم هایی که چنین بازیکنانی دارند واقعاً سخت است و ما هم اگر می خواهیم در آسیا پیروز شویم باید هزینه کنیم و بازیکنان فعلی مان که اکثریت شان بازیکنان بسیار خوبی به لحاظ فنی هستند را حفظ کنیم و از دست شان ندهیم. اگر چنین مسأله ای رخ دهد پرسپولیس در آسیا هم می تواند برای پیروزیت شانس داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بله، این بازیکن استقلال به درد پرسپولیس می خورد ، یحیی می داند از او چطور ستاره بسازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بله، این بازیکن استقلال به درد پرسپولیس می خورد ، یحیی می داند از او چطور ستاره بسازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید