برترین برند طلا و جواهر

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، در این مطلب به آنالیز ویژگی های چند مورد از برترین برند های طلا و جواهر در جهان می پردازیم و با یک فروشگاه آنلاینِ معتبر در زمینه خرید طلا آشنا خواهیم شد.

برترین برند طلا و جواهر

حقانی به عنوان یکی از قدیمی ترین مجموعه هایی که در این عرصه فعالیت می نماید طیف متنوعی از جواهرات و زیورآلات را با قیمت مناسب عرضه می نماید و از سال 1355 تا همین امروز به عنوان یکی از خوشنام ترین ها رد این عرصه شناخته شده است.

با خرید برترین برندهای طلا و جواهر از حقانی می توانید از خدماتی همانند ارسال رایگان به سراسر ایران، امکان تعویض 7 روزه و گارانتی همیشگی بهره مند شوید. برای مشاهده جواهراتی از برترین برندهای طلا و جواهر و بعلاوه استعلام قیمت سرویس طلاو سایر محصولات حتما به حقانی سر بزنید.

برترین برند طلا و جواهر

افرادی که عاشق زیورآلات گران قیمت و باکیفیت هستند، همواره با جستجو راجع به برترین برند های طلا و جواهر جهان، کوشش می کنند تا هنگام خرید انتخابی ایده آل و منحصر به فرد داشته باشند. به طور مثال شخصی که قصد خرید یک ساعت طلا را دارد، بدون شک در طلا فروشی ها با مدل های مختلفی روبرو شده و پس از انتخاب طرح دلخواه؛ سردرگم می شود که حالا باید کدام مارک را انتخاب نماید!؟ از این رو شناخت برندهای مختلف و برجسته، در نهایت سبب می شود تا این دسته از خریداران، انتخاب راحت تری داشته باشند؛ اگر شما هم شیفته سیم و زر هستید، این مطلب را از دست ندهید، چرا که قصد داریم به جهانی شگفت انگیز برندهای معروف طلا و جواهرات سفر کنیم. همراه ما باشید.

برترین برند طلا و جواهر را از کجا خریداری کنیم؟!

طبیعتا پیش از اینکه بدانید طلا و جواهرات چه برندی را بخرید؛ اینکه بدانید از کجا آن ها را بخرید، مسئله مهم تری می باشد. از این رو ما به شما توصیه می کنیم که ابتدا فروشگاهی را جهت انجام خرید خود انتخاب کرده و از اعتبار و امنیت آن اطمینان حاصل فرمایید. به خصوص اگر بخواهید خریدتان را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهید. بنابراین الان که در حال خواندن این مطلب هستید، ما به شما یک طلا فروشی معتبر و خوش سابقه را معرفی می کنیم، تا کار را برایتان آسان تر کرده باشیم.

فروشگاه اینترنتی طلا حقانی، با بیش از 4 دهه فعالیت مستمر در زمینه خرید و فروش انواع شمش طلا و اکسسوری های مردانه و زنانه، توانسته عنوان برترین طلا فروشی آنلاین در ایران را از جانب خریداران، به خود اختصاص دهد. فلذا شما می توانید برای خرید دستبند طلا زنانه، جواهراتِ برندهای مختلف و حتیانگشتر طلا مردانه و… به این فروشگاه مراجعه فرمایید. در مجموعه حقانی تمامی محصولات با کمترین اجرت و بالاترین کیفیت؛ همراه با تضمین اصالت، به مردم شریف ایران عرضه می شود. در نتیجه از این پس شما قادر خواهید بود تا با خرید از این مجموعه؛ لذت یک داد و ستد ارزان و رضایت بخش را تجربه نمایید. خب حالا که با یکی از برترین فروشگاه های طلا در ایران آشنا شدید، نوبت آن است تا در ادامه، برترین برندهای طلا و جواهرات را هم بشناسید.

  • برند طلا و جواهرات گوچی

اغلب افرادی که قصد خرید طلا و جواهرات لاکچری و باشکوه را دارند، برند گوچی را در فروشگاه ها جستجو می کنند. این برند محصولاتی دارد که حس شیک پوشی و لوکس بودن را به مصرف کننده القا می نماید، از این رو بسیاری از خانم ها و آقایانی که در پی زرق و برق فراوان هستند، از جمله هواداران پروپاقرص گوچی می باشند. بعلاوه بیشتر مردم ترجیح می دهند به جای خرید شمش طلا یا سکه (برای سرمایه گذاری و پس انداز)؛ زیورآلاتِ طلا و جواهر برندهای مشهور جهان را خریداری کنند. این شرکت هم با عرضه محصولاتی در قیمت های متنوع، دست خریداران را در انتخاب باز گذاشته و خرید را برای آنان آسان تر ساخته است. بعلاوه در حال حاضر گوچه در جهانی مد و فشن، به عنوان نمادی از ثروت، قدرت و شیک پوشی شناخته می شود.

  • برند شومی، جواهرات لوکس و جوان پسند

شومی یک کمپانی فرانسوی است که به عنوان یکی از برترین برند های طلا و جواهر در جهان شناخته می شود. این شرکت از سال 1780 شروع به فعالیت نمود و یکی از آثار گرانبهای جواهر سازِ معروف این مجموعه، میراث خون آبی است که هواداران زیادی داشته و توجه عاشقان زیورآلات را در سرتاسر جهان به سمت خود جلب کرده است. این برند نمادی از عشق و وصال میان عاشق و معشوق بوده و گویا سرنوشت دلدادگان را به یکدیگر پیوند می زند.

  • برند طلا و جواهرات شنل

یکی از برترین برندهای طلا و جواهر جهان؛ مارک شنل (Chanel) می باشد که به وسیله شخصی به نام Gabrielle Bonheur Chanel به جهانیان معرفی شده است. مهم ترین شاخصه محصولات این برند، ظرافت و سادگی در عین زیبایی بی نظیرشان بوده که در بین آن ها، انگشتر الماس طلای زرد 18 عیار کوکو کراش پرچمدار قدرتمند شنل می باشد. کلکسیون جواهرات این برند، از سبک کلاسیک پیروی کرده و معروف ترین مجموعه آن Coco Crush نام داشته و در بردارنده انواع دستبندها و حلقه های مزین به الماس های حکاکی شده و طلای 18 عیار بژ و نماد شیر می باشد. اغلب بانوان لاکچری پسند و باسلیقه، مجذوب شکوه و ابهت زیورآلات این برند شده و به عنوان یکی از برترین برندها در جهان معروفیت یافته است.

  • برند مجذوب کننده و معروف تیفانی

یکی از برترین زیورآلات تیفانی، گردن آویز رز گلد 18 عیار عقیق و الماس 0. 05 عیار می باشد. این گردنبند با الماس های چشم نواز و درخشان تزئین شده و سنگ های اوپالِ باشکوه جلوه بی نقص و باشکوهی بدان بخشیده است. سادگی و ظرافت خیره کننده زیورآلات تیفانی، یادآور این می باشد که زیبایی در سادگی بوده و آدمی در هر حال، با ساده ترین اکسسوری ها می تواند مجذوب کننده ترین استایل ها را برای خود خلق نماید. شما می توانید با ترکیب آویزِ معروف تیفانی، با سایر زیورآلات ظریف؛ یک سبک پوشش زیبا برای خود رقم بزنید.

  • برند جواهرات و طلای بولگاری

یکی دیگر از برترین برندهای طلا و جواهر جهان؛ مارک بولگاری می باشد. خاستگاه این برند سرزمین ایتالیا بوده و در سال 1884 پا به عرصه زیورآلات طلا نهاده است. کمپانی بولگاری شگرد بی نظیری در ترکیب رنگ های گوناگون و جواهرات متنوع دارد. به طوری که با ترکیب انواع سنگ های زینتی رنگارنگ در آثار خود، زیورآلات بی نظیری خلق کرده و شکوه سبک کلاسیک را به نمایش می گذارد. ضمناً یکی دیگر از ابداعات کمپانی بولگاری این است که سبک کلاسیک و مدرن را در آمیخته و در برابر قوانین سختگیرانه طرح های سنتی، به نوعی تابو شکنی می نماید. یکی از شاهکارهای بولگاری، ادغام رنسانس ایتالیا، ظرافت یونان و فناوری متالورژی قرن 19 می باشد.

  • جواهرات ظریف و مجذوب کنندهِ پیاژه

نمی توان از برترین برند طلا و جواهر در جهان سخن به میان آورد و حرفی از پیاژه نزد! این برند در سال 1874 به وسیله شخصی به نام ژرژ ادوارد پیاژه بنیان قرار گرفت. شعار این برند لاکچری و باشکوه؛ همواره بهتر از آنچه احتیاج است انجام دهید می باشد. جزئیات در طرح های پیاژه از ارزش والایی برخوردار بوده و خلاقیتی که در آفرینش این زیورآلات به کار گرفته شده، در معنای واقعی بی بدیل است. این برند مجذوب کنندهیت را به تصویر کشیده و مهارت زرگران مجرب را به رخ می کشد. در حال حاضر برند پیاژه در انحصار گروه ریچموند است.

  • میکی موتو، دومین برند معروف طلا و جواهر در جهان

خاستگاه برند میکی موتو کشور چین بوده و یکی از معروف ترین مارک های طلا و جواهر در جهان می باشد. بنیانگذار این کمپانی، یوکی می کی موتو بود و مسیر محصولات فراوریی این کمپانی را به سمت زیورآلات مرواریدی سوق داد. این شخص توانست برای اولین بار مروارید پرورش دهد. در حال حاضر محصولات میکی موتو اغلب از مروارید ساخته شده و بیش از 100 سال است که زرگران متعددی از سبک کاری این شخص ایده می گیرند. برند میکی موتو به عنوان اولین برند فراوری جواهرات با تم مروارید در جهان مشهور شده و یکی از لوکس ترین برندهای جواهرسازی در سرتاسر جهان به شمار می رود.

  • وینستون؛ برند جواهرات برتر

وینستون به عنوان برند برتر طلا و جواهر لوکس آمریکایی معروفیت یافته و انواع فناوری برش و منبت کاری بر روی آن محصولات آن پیاده سازی شده است. این کمپانی نزدیک یه صد می باشد که در حال فعالیت بوده و بیش از 60 مورد از جواهرات برتر جهان به وسیله آن کمپانی آن طراحی و عرضه شده است. بنیانگذار این شرکت هری وینستون بوده و در سال 1890 فعالیت خود را شروع کرده است. ضمناً در سال 1943، لقب جواهرسازی ستاره ها را به موسس این کمپانی اعطا نمودند.

  • برند کارتیه، باشکوه و مجلل

کمپانی کارتیه به عنوان یکی از برترین برند های طلا و جواهر؛ از سال 1847 فعالیت خود را شروع کرده و حالا چندین قرن است که برند کارتیه در میان خانواده های سلطنتی از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و همگان را مجذوب خود ساخته است.

کلکسیون ترینیتی کارتیه یکی از مشهورترین مجموعه آثار این کمپانی می باشد که محصولات آن ترکیبی از طلا، رزگلد و پلاتین هستند. برای اجناس این برند زمان هیچ معنایی ندارد و به نوعی ارزش های حال و گذشته در آن به خوبی حفظ شده و همه نوع سلیقه ای را به نحو احسن پوشش می دهد. طلا و جواهرات ساخته شده در این کمپانی، از تخیلات و نبوغ شخصی به نام لویی کارتیه سرچشمه گرفته و از سه متریال مذکور در ساخت آن استفاده شده است. نماد اصلی آثار کارتیه، سبکی و ظرافت بوده و با القا نمودن حس زیبایی و آراستگی؛ هر زن و مردی را مجذوب خود می سازد.

منبع: فوت و فن

به "برترین برند طلا و جواهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین برند طلا و جواهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید