برترین وانت دنیا در سال 2022 انتخاب شد ، عکس

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، گجت نیوز نوشت: برترین پیکاپ دنیا در سال 2022 به وسیله مجله موتور وان معرفی گردید. یک پیکاپ برقی آمریکایی توانست لقب برترین پیکاپ سال 2022 را از آن خود کند.

برترین وانت دنیا در سال 2022 انتخاب شد ، عکس

سایت موتور وان به عنوان یکی از سایت های معتبر در حوزه خودرو هر ساله رجحانن پیکاپ سال را با آنالیز چندین کاندیدا معرفی می نماید. کارشناسان سایت موتور وان هر یک از کاندیداها را در معیارهایی چون کیفیت لوازم درون کابین، نرمی در سواری، کاربرد روزانه و شهری، قابلیت آفرود، کشندگی و سطح تکنولوژی استفاده شده مورد ارزیابی قرار می دهند. در ادامه با رجحانن پیکاپ دنیا در سال 2022 آشنا خواهیم شد.

فورد F-150 لایتنینگ رجحانن پیکاپ دنیا شد

قیمت: 80 هزار و 739 دلار (حدود 3 میلیارد تومان)

فورد لایتنینگ F-150 از دو پیشرانه برقی بهره می برد که می تواند قدرتی برابر با 580 اسب بخار و گشتاور 1050 نیوتن متر را به فراوری برساند. هرچند این خودرو برخلاف نسخه رپتور آر که به موتورهای درون سوز مجهر شده قدرت کمتری را فراوری می نماید، اما از حدود 130 نیوتن متر گشتارو بیشتری برخوردار است. این افزایش گشتاور باعث شده تا سطح شتاب گیری این پیکاپ نیز ارتقا پیدا کند.

فورد F-150 لایتنینگ از یک باتری 131 کیلووات ساعتی نیز بهره می برد که با هر بار شارژ می تواند مسافتی حدود 500 کیلومتر را بپیماید. با وجود اینکه پیمایش آن در سطح هامر برقی واقع شده است، اما رجحان با این پیکاپ فورد است؛ چراکه ظرفیت باتری آن نسبت به باتری هامر برقی کمتر بوده و همین موضوع یک نقطه قوت برای فورد لایتنینگ F-150 محسوب می گردد.

در واقع F-150 لایتنینگ با وجود ظرفیت باتری کم تر از هامر برقی می تواند پیمایش یکسانی را ارائه دهد و بعلاوه نسبت به آن مقرون به صرفه تر است. ضمن اینکه قابلیت حمل بار و کشندگی آن در سطح تویوتا توندرا بوده و حتی از امکانات بیشتری نیز بهره می برد. از این رو چنین مواردی باعث شده تا کارشناسان موتور وان فورد F-150 لایتنینگ را به عنوان رجحانن پیکاپ دنیا در سال 2022 انتخاب نمایند.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "برترین وانت دنیا در سال 2022 انتخاب شد ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین وانت دنیا در سال 2022 انتخاب شد ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید