توصیه هایی برای پرسپولیس و بازیکنانش، راه رسیدن سرخ ها به فینال

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، مرتضی فنونی زاده در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص بازی برگشت این تیم مقابل السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس گام بزرگی در دیدار رفت برداشت. این تیم با یک گل توانست السد را در قطر شکست دهد شرایط پرسپولیس خاص است و فارغ از هر نتیجه ای که در بازی برگشت رقم بخورد بازیکنان و کادر فنی را باید ستایش کرد.

توصیه هایی برای پرسپولیس و بازیکنانش، راه رسیدن سرخ ها به فینال

وی ادامه داد: با این حال نباید فراموش کنیم که دیدار برگشت بدون شکست سخت تر از بازی رفت خواهد بود. السد دفاع نخواهد کرد همین موضوع کار را برای مدافعان پرسپولیس سخت تر از همیشه می نماید. پس اگر پرسپولیس می خواهد به فینال برسد باید همچنان دفاع منطقی داشته باشد.

فنونی زاده درباره حضور طرفداران در بازی با السد نیز توضیح داد: بدون شک تمام صندولی های استادیوم آزادی پر از تماشاگر خواهد شد. این موضوع می تواند برای پرسپولیس ایجاد انگیزه کند.

وی ادامه داد: طرفداران می دانند که پرسپولیس چه مسیر سختی را طی نموده است؟ بدون شک حمایت همه جانبه خواهند کرد. با این حال فکر می کنم مهمترین موضوع این است اگر پرسپولیس گلی را دریافت کرد بازی احساسی انجام ندهد. چون در این صورت السد خواست توانست ضد حمله های خطرناکی را برنامه ریزی کند.

وی در خاتمه گفت: به شخصه خوش بین هستم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمان آسیا برسد اما ضروری است تمرکز بازیکنان و کادر فنی به هم نریزد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "توصیه هایی برای پرسپولیس و بازیکنانش، راه رسیدن سرخ ها به فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه هایی برای پرسپولیس و بازیکنانش، راه رسیدن سرخ ها به فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید