تکمیل کارخانه سرامیک کرمانشاه نیازمند تامین اعتبار

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه گفت : تکمیل کارخانه سرامیک کرمانشاه نیازمند 500 میلیارد تومان اعتبار است.

تکمیل کارخانه سرامیک کرمانشاه نیازمند تامین اعتبار

رسول اسکندری، معاون امور معادن سازمان صنعت،معدن و تجارت کرمانشاه گفت : کارخانه کاشی و سرامیک یکی از طرح های اجرایی در دست اقدام در استان کرمانشاه است که تا به امروز پیشرفت فیزیکی خوب و قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به به گذشت 6 ماه از شروع عملیات اجرایی کارخانه کاشی و سرامیک، اضافه نمود: با این وجود در حال حاضر این پروژه حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و هم اکنون با سرعت بالایی در پی تسریع بیشتر در روند اجرای این کارخانه خواهیم بود.

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه تا به امروز 300 میلیارد تومان هزینه برای راه اندازی کارخانه کاشی و سرامیک چیا سرام زاگرس صرف شده، اظهار داشت: علاوه بر این حدود 500 میلیارد تومان دیگر به عنوان تسهیلات برای تکمیل این واحد فراوریی کاشی و سرامیک در استان کرمانشاه درخواست شده است.

اسکندری با تاکید بر لزوم پرداخت تسهیلات درخواست شده برای تکمیل پروژه کاشی و سرامیک استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: در صورت پرداخت و تأمین هزینه های اقتصادی طی یک سال آینده می توان این پروژه را به بهره برداری رساند و شاهد پیشرفت سریع آن خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه طرح کاشی و سرامیک در شهرک صنعتی در حال احداث است، اعلام کرد: اشتغالزایی مستقیم واحد های این پروژه از مزیت هایی است که بسیار باید مورد توجه قرار گیرد و برای اساس پیش بینی های اجرا شده اشتغالزایی این کارخانه حدود 520 نفر خواهد بود

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: کارخانه کاسب و سرامیک چیت سرام زاگرس در استان کرمانشاه به صورت عمده در زمینه فراوری سرامیک سایز بزرگ فعالیت خواهد داشت که رویکرد این فراوریی این واحد بین 70 تا 80 درصد فراوریات صادرات محور خواهد داشت.

اسکندری اشاره ای به اندازه ظرفیت های کارخانه کاشی و سرامیک کرد و اعلام کرد: در حال حاضر فراوری و ظرفیت سالانه استان کرمانشاه حدود 24 میلیون متر مکعب است و با راه اندازی این مجموعه فراوریی ظرفیتی حدود 10 میلیون متر مکعب در سال برآورد شده که در افزایش ظرفیت فراوریی استان کرمانشاه نقش بسزایی خواهد داشت .

وبلاگ آقا ایرج کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تکمیل کارخانه سرامیک کرمانشاه نیازمند تامین اعتبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل کارخانه سرامیک کرمانشاه نیازمند تامین اعتبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید