در افتتاحیه چهارمین رویداد استارت اپ ویکند بوشهر چه گذشت

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، خبرنگاران/بوشهر دبیر اجرایی چهارمین استارت آپ ویکند بوشهر مطرح نمود: این رویداد هر ساله و همزمان با هفته جهانی کارافرینی با هدف ترویج فرهنگ کارافرینی برگزار می گردد.

در افتتاحیه چهارمین رویداد استارت اپ ویکند بوشهر چه گذشت

عبدالمجید تقدسی نیا در حاشیه افتتاحیه استارتاپ ویکند بوشهر در گفت و گو با وبلاگ آقا ایرج اعلام کرد: این رویداد کوشش دارد تا با آموزش اصول مهم کارآفرینی و برگزاری کارگاه های عملی تیم سازی طی سه روز ایده ها را پرورش داده و به صورت یک کسب و کار نوپا به اجرا در آورد.

وی اضافه نمود: استان بوشهر جز قطب های کار آفرینی جنوب کشور است و رویداد استارتاپ ویکند نیز همزمان با 11 استان کشور در حال برگزاری است.

دبیر اجرایی چهارمین استارت اپ ویکند بوشهر توضیح داد: در مجموع 160 نفر در این رویداد ثبت نام نموده اند که از بین آنها 40 ایده در بخش ایده بازار دانش آموزی و 25 ایده از دانشجویان استان بوشهر در بخش رویداد کارآفرینی شرکت نموده اند.

تقدسی نیا اعلام کرد: سال جاری با اضافه شدن بخش دانش آموزی به رویداد، با استقبال گسترده آنان روبرو بودیم و کیفیت ایده های دانش آموزی نیز بسیار بالا بوده است.

ده طرح منتخب ایده بازار دانش آموزی فراوری کمپوست از ضایعات خرما، فراوری سوخت پاک اتانول از خرما، اپلیکشن دارویاب، برنامه مجازی طراحی لباس، بکیا (رسانه هوشمند)، اسکله گردشگری، کیف یاب هوشمند سفر، طراحی موتورسیکلت خاص، رزین با کاربرد در معماری، و طرح هنری مجازی هستند.

همچنین ایده های منتخب بخش دانشجویی فراوری کود تقویتی از پسماند قهوه و موی انسان، فروشگاه آنلاین کادو، اتاق کار مجازی، اجاره محل اقامت آنلاین در مناطق گردشگری، خرید آنلاین میوه و شیرینی، بازاریاب مجازی پوشاک، سیفی جات با بسته بندی ویژه، آتل مدرج زانو، اپلیکیشن ژیوتوریسم علمی ویژه دانش آموزان، الو مامان (خدمات خانه داری مجازی) است.

در سرانجام اولین روز از استارت اپ ویکند بوشهر، پس از فرصت 60 ثانیه ای که برای ارائه به تیم ها داده شد، 10 ایده برتر هر بخش با رای حاضرین معین شده و در مرحله بعدی تیمهای منتخب به تیم سازی از بین افراد شرکت کننده پرداختند.

آیین افتتاحیه چهارمین رویداد استارت آپ ویکند به مناسبت هفته جهانی کارافرینی و با همکاری دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار گشت.

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، استارت آپ ویکند همایشی برای صاحبان ایده های کارافرینی است که معمولا در طی سه روز و در انتهای هفته برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "در افتتاحیه چهارمین رویداد استارت اپ ویکند بوشهر چه گذشت" امتیاز دهید

1 کاربر به "در افتتاحیه چهارمین رویداد استارت اپ ویکند بوشهر چه گذشت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در افتتاحیه چهارمین رویداد استارت اپ ویکند بوشهر چه گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید