دوراهی بزرگ مهاجم ملی پوش ایران ، ریسک خطرناک برای رفتن به جام جهانی

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، مهاجم تیم ملی ایران باید تصمیم سختی در مورد مداوای مصدومیت خود بگیرد..

دوراهی بزرگ مهاجم ملی پوش ایران ، ریسک خطرناک برای رفتن به جام جهانی

به گزارش وبلاگ آقا ایرج اللهیار صیادمنش، مهاجم تیم هال سیتی سه شنبه شب گذشته مقابل تیم برنلی در هفته دوم لیگ چمپیونشیپ انگلیس با مصدومیت از ناحیه همسترینگ روبرو و مجبور شد زمین را ترک کند.

نشست خبری سرانجام این بازی حاوی صحبت های تلخ سرمربی هال سیتی درباره مهاجم بیست و یک ساله مازندرانی تیم ملی فوتبال کشورمان بود که گفت: به احتمال زیاد صیادمنش 4 تا 6 هفته از میادین دور خواهد بود!

اما صبح روز گذشته یکی از سایت های انگلیسی از طولانی تر شدن روزهای درمان صیادمنش اطلاع داد و اعلام شد که شاید این مصدومیت مانع از حضور این بازیکن در جام جهانی 2022 قطر گردد.

در روزهای اخیر صیادمنش پس از مشورت با گروهی از پزشکان باشگاه هال سیتی تصمیم گرفت برای روشن شدن تکلیف مصدومیتش به وسیله یک پروفسور متخصص عضلانی معاینه گردد. صیادمنش روز گذشته به همین منظور به لندن رفت تا به وسیله این پروفسور معاینه شده و درباره مصدومیتش با او مشورت کند.

الهیار صیادمنش پس از معاینه گفت: بعد از معاینه کامل به وسیله پروفسور، او به من گفت که دو راه برای درمان این مصدومیت پیش روی من وجود دارد. یا باید ناحیه پاره شده همسترینگم را جراحی کنم که قطعاً به جام جهانی نخواهم رسید اما به طور قطع سلامتی کاملم را به دست می آورم و می توانم در ادامه با سلامتی کامل به فوتبال ادامه بدهم.

وی در ادامه به خبر ورزشی گفت: اما پروفسور به من گفت که اگر پایم را جراحی نکنم ظرف مدت 70 روز می توانم به میادین برگردم و حتی به جام جهانی هم برسم ولی این خطر برایم وجود دارد که با فشار دوباره بر روی ناحیه آسیب دیده در آینده مشکل بیشتری برایم به وجود بیاید.

صیادمنش در سرانجام این مصاحبه درباره اینکه چه تصمیمی برای آینده اش خواهد گرفت تاکید نمود: قرار است در این باره نظر کادرفنی تیم ملی را بپرسم و در نهایت تصمیم قطعی ام را در رابطه با اینکه کدام یک از این دو راه را انتخاب کنم بگیرم.

جام جهانی 2022 قطر از آخرین روزهای آبان ماه شروع می گردد و اولین ملاقات تیم ملی فوتبال کشورمان در این رقابت ها روز سی ام آبان مقابل تیم ملی انگلیس برگزار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "دوراهی بزرگ مهاجم ملی پوش ایران ، ریسک خطرناک برای رفتن به جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوراهی بزرگ مهاجم ملی پوش ایران ، ریسک خطرناک برای رفتن به جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید