دژاگه تیم آینده خود را معرفی کرد ؛ خداحافظی نمی کنم

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، اشکان دژاگه بازیکن با سابقه فوتبال کشورمان خبر خداحافظی اش از فوتبال را تکذیب کرد.

دژاگه تیم آینده خود را معرفی کرد ؛ خداحافظی نمی کنم

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، اشکان دژاگه درمورد شایعه خداحافظی اش از فوتبال، گفت: به هیچ وجه به خداحافظی از فوتبال فکر نمی کنم و خدا را شکر بدنم آماده است و می خواهم به فوتبالم ادامه دهم. ان شاءالله به زودی هم تصمیم می گیرم که فصل آینده در کدام تیم بازی کنم.

وی ادامه داد: البته اولویتم برای ادامه بازی تیم فولاد خوزستان است. برای اینکه با علیرضا منصوریان رابطه خیلی خوبی دارم. به هم احترام می گذاریم و الان هم در ارتباط هستیم. بازهم تاکید می کنم به خداحافظی فکر نمی کنم. خوشبختانه در این مدت که آلمان هستم، تمرینات اختصاصی خودم را انجام داده و می دهم تا آمادگی بدنی ام را از دست ندهم.

کاپیتان پیشین تیم ملی تاکید نمود: به زودی تصمیم خود را برای تیم آینده ام می گیرم. همانطور هم که گفتم اولویتم ماندن در تیم فولاد است و با توجه به ارتباط خوبی که با منصوریان دارم، امیدوارم شرایط مهیا باشد تا در این تیم بمانم و با او کار کنم.

دژاگه که سابقه قهرمانی در بوندس لیگا همراه تیم وولفسبورگ و بازی در لیگ انگلیس را همراه فولام در کارنامه خود دارد، درباره اینکه آیا از تیم های دیگر هم پیشنهادی دارد، گفت: با وجود اینکه در انتها فصل قراردادم با تیم فولاد به انتها رسید، خیلی امیدوار بودم و هستم که با فولاد ادامه بدهم برای همین خیلی روی پیشنهادها فکر نکردم. به احترام منصوریان حتی صحبتی هم با تیم های دیگر نکردم.

دژاگه در انتها تاکید نمود: در این چند وقت بعضی مطالب و خبرهایی مبنی بر خداحافظی من منتشر شد. فقط خواستم به وسیله این مصاحبه اعلام کنم که قصد خداحافظی از فوتبال را ندارم و خوشبختانه بدنم آماده است تا فوتبال بازی کنم و به زودی تیم آینده ام معین خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "دژاگه تیم آینده خود را معرفی کرد ؛ خداحافظی نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دژاگه تیم آینده خود را معرفی کرد ؛ خداحافظی نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید