ستاره پرسپولیس جانشین محبی، قایدی و سیلوا ، سرگیجه نکونام با استراتژی استقلال در نقل وانتقالات!

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، هیچ یک از گزینه های اول جواد نکونام به استقلال ملحق نشده اند و در تور دیگر تیم ها قرار گرفته اند.

ستاره پرسپولیس جانشین محبی، قایدی و سیلوا ، سرگیجه نکونام با استراتژی استقلال در نقل وانتقالات!

به گزارش وبلاگ آقا ایرج آنلاین، جواد نکونام بعد از عقد قرارداد با استقلال لیستی از بازیکنان مورد نظر خود را در اختیار کادر مدیریتی این باشگاه قرار داد و تأکید کرد که حتماً بازیکنانی که اولویت او هستند به خدمت گرفته شوند.

عارف آقاسی یکی از بازیکنانی بود که جواد نکونام نام او را به عنوان گزینه برتر به باشگاه داده بود اما این بازیکن بعد از مذاکرات ناموفق با باشگاه استقلال به تیم تراکتور ملحق شد. نکونام قصد داشت با توجه به آشنایی از کیفیت فنی این بازیکن و بعلاوه سوابقی که در استقلال داشت، از او به عنوان یکی از گزینه های جدی برای بازی در ترکیب اصلی سود ببرد اما مسئولان باشگاه استقلال نتوانستند با این بازیکن توافق نمایند و به جای او آرمین سهرابیان با استقلال قرارداد منعقد کرد. گرچه نکونام از جذب این بازیکن هم راضی به نظر می رسد اما واقعیت این است که سهرابیان اولویت نکونام برای خط دفاع نبود و سرمربی آبی ها عمیقاً دوست داشت عارف آقاسی جذب گردد.

در خط حمله نیز نکونام لیست خود را ابتدا با نام رضا اسدی پر کرد. او به مدیران باشگاه استقلال تأکید نموده بود که این بازیکن تحت هر شرایطی جذب گردد. اما رضا اسدی بعد از توافقی که با باشگاه سپاهان داشت، به این تیم پیوست تا دومین بازیکنی که سرلیست جواد نکونام قرار داشت نیز به تیم دیگری ملحق گردد.

در اینکه مهرداد محمدی توانایی های کافی برای بازی در استقلال را دارد شکی نیست. این بازیکن سال ها در خارج از ایران به بازی پرداخته و گزینه مطلوبی است اما نکونام بیش از محمدی قصد داشت اسدی را در اختیار داشته باشد که امکانش فراهم نشد.

سرمربی استقلال علاوه بر این به مدیران باشگاه تأکید نموده از بین قایدی و محبی یکی در استقلال باقی بمانند. قایدی اما به تیم شباب الاهلی رفته و به احتمال بسیار زیاد از این باشگاه به باشگاه اتحادکلباء ملحق خواهد شد تا عملاً جایی در استقلال فصل بعد نداشته باشد. اما جواد نکونام امیدوار است که مدیران استقلال لااقل محبی را حفظ نمایند اما خبرهای امیدوارنماینده ای درباره این بازیکن نیز به گوش نمی رسد و صحبت از توافق نهایی باشگاه سانتاکلارا با باشگاه روستوف روسیه به میان آمده و ظاهراً کار انتقال این بازیکن از باشگاه پرتغالی به باشگاه روسی به انتها رسیده است.

اگر محبی نیز از استقلال جدا گردد، مدیران باشگاه استقلال عملاً هیچ یک از اولویت های نکونام را تا این لحظه به خدمت نگرفته اند و شاید به همین علت باشد که از اردوگاه آبی می شنویم سرمربی استقلال به همه بازیکنانی که با این باشگاه قرارداد داشتند اعلام نموده در تمرین این تیم حاضر شوند تا تکلیف ورودی ها تعیین گردد.

البته باید به این نکته مهم نیز توجه داشت که غالب بازیکنان فصل پیش استقلال در شرایط فنی مطلوبی قرار دارند و اگر بعضی اصلاحات انجام گردد استقلال با نکونام می تواند به نتایج مطلوبی دست یابد اما به هر حال مهم است که باشگاه استقلال چه برنامه ای برای پر کردن جای خالی بازیکنانی همانند داسیلوا، قایدی و احتمالاً محبی داشته باشد. بعضی بازیکنان مهره های کلیدی و مهمی محسوب می شوند که فقط باید با تک ستاره ها جای خالی آنها را پر کرد و باشگاه استقلال اگر می خواهد در ادامه جابجایی به موفقیت برسد و دست کم استقلال کنونی را به آنچه نکونام خواسته نزدیک کند، باید اقدامات سریعی در جهت جذب بازیکنان تازه داشته باشد.

اینکه در روزهای اخیر همه هوش و حواس مدیران این باشگاه به جذب علیرضا بیرانوند بود، نمی تواند از لحاظ استراتژی جابجاییی صحیح باشد و افرادی که اکنون به عنوان مسئول در امور جابجاییی باشگاه استقلال فعالیت می نمایند باید در راستای تقویت همه خطوط اقدام نمایند و بازیکنانی را به خدمت بگیرند که جواد نکونام روی حضور آنها تأکید مکرر داشته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "ستاره پرسپولیس جانشین محبی، قایدی و سیلوا ، سرگیجه نکونام با استراتژی استقلال در نقل وانتقالات!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره پرسپولیس جانشین محبی، قایدی و سیلوا ، سرگیجه نکونام با استراتژی استقلال در نقل وانتقالات!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید