سمند تازه بازار خودرو ایران، عکس

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، تیپ تازه سورن پلاس دوگانه سوز در حال ورود به بازار است. این خودرو نمونه فول آپشن سورن پلاس CNG به شمار میرود.

سمند تازه بازار خودرو ایران، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ آقا ایرج ، بنابر گزارش مجله خودرو، خودروی سمند سورن پلاس دوگانه سوز تیپ نو یکی از قوی ترین خودروهای تولید داخل بازار ایران است که تا 6 ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد.

پیش از این سورن پلاس دوگانه سوز تنها در یک تیپ به بازار عرضه می شد و امکانات رفاهی کمتری را نسبت به نمونه های بنزینی داشت. اما حال کد کلاس 55508 سورن پلاس دوگانه سوز به فهرست محصولات اضافه شده است. این تیپ سورن پلاس، فول ترین نمونه حال حاضر نسخه CNG به شمار میرود.

سورن پلاس دوگانه سوز به پیشرانه 1.65 لیتری EF7 مجهز است. این پیشرانه چیدمان 4 سیلندر و 16 سوپاپ را دارد و به قابلیت دوگانه سوز مجهز شده است. سورن پلاس دوگانه سوز در حالت بنزینی 113 اسب بخار را با گشتاور 153 نیوتن متر تولید می کند. این خودرو در حالت گازسوز توان 97 اسب بخار را با گشتاور 136 نیوتن متر در اختیار دارد. باک سوخت سورن پلاس دوگانه برای بنزین 60 لیتر و برای گاز طبیعی 100 لیتر است.

جعبه دنده سورن پلاس CNG از نوع 5 سرعته دستی است که توان را به چرخ های جلو منتقل می کند. ترمزهای جلوی این خودرو از نوع دیسکی است. در بخش عقب هم از ترمز کاسه ای استفاده شده است.

در نسخه های قبلی سورن پلاس دوگانه سوز امکاناتی مانند دو کیسه هوا، تهویه اتوماتیک، فرمان هیدرولیک، تریم داخلی پارچه، سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، پوزشین لامپ، رینگ های فولادی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، شیشه ها و آینه های جانبی برقی، شیشه های عقب دودی، پشتی برقی صندلی های جلو و… شاهد بودیم. حال در کد کلاس 55508 سورن پلاس دوگانه سوز امکانات نو و به روزتری مانند دوربین دنده عقب، نمایشگر لمسی و کروز کنترل هم دیده می شود. این تیپ نو سورن پلاس CNG فاقد قابلیت آنتی ترپ و پاور ویندوز است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "سمند تازه بازار خودرو ایران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمند تازه بازار خودرو ایران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید