شانس قهرمانی با کپی جام حذفی از روی لیگ ، واکنش پیشکسوت آبی ها به تیزهوشی ساپینتو

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، یک بازیکن پیشین استقلال معتقد است این تیم باید مسابقات حذفی را جدی بگیرد تا با قهرمانی سهمیه آسیا را بدست بیاورد.

شانس قهرمانی با کپی جام حذفی از روی لیگ ، واکنش پیشکسوت آبی ها به تیزهوشی ساپینتو

به گزارش وبلاگ آقا ایرج آنلاین، ستار همدانی، هافبک پیشین استقلال درباره صعود آبی پوشان مرکز به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: بعد از شکست استقلال مقابل پرسپولیس این تیم باید به مسابقات باز می گشت که خدا رو شکر با شکست دادن پارس جنوبی این رخ داد. با این برد شرایط برای استقلال خوب شد.

او ادامه داد: بازی سختی بود زیرا مسابقات حذفی جام شگفتی هاست و همه تیم های گمنام جلوی تیم های بزرگ انگیزه دارند که خودشان را نشان بدهند. استقلال توانست با تیزهوشی در این ملاقات پیروز شده و به مرحله بعدی صعود کند.

همدانی درباره استراحت ساپینتو به بعضی از بازیکنان در این ملاقات توضیح داد: در ترکیب اولیه استقلال تعیین بود که ساپینتو به بعضی از بازیکنان استراحت داده است که فکر می کنم تصمیم عاقلانه بود زیرا با توجه به فشردگی بازی ها و امکان آسیب دیدگی، این امر قابل پیش بینی بود.

این بازیکن پیشین استقلال اضافه نمود: بعد از این که شانس قهرمانی در لیگ کم تر شده است، استقلال باید مسابقات حذفی را جدی تر بگیرد چون با انجام چند بازی می تواند عنوان قهرمانی را کسب نموده و سهمیه صعود به لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد.

وی درباره برگزاری داربی احتمالی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اعلام نمود: این مرحله قرعه کشی خواهد شد و استقلال این شانس را دارد که انتقام شکست لیگ را بگیرد. به نظرم هر تیمی که بتواند در این ملاقات به رجحان برسد شانس اول کسب عنوان قهرمانی است.

همدانی درباره پرداخت بدهی استراماچونی نیز گفت: کاش زودتر این طلب پرداخت می شد تا استقلال از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف نمی شد. این اتفاق باعث شد کل زحمت مجموعه هدر برود. حضور در رقابت های آسیایی ویترینی است که بازیکنان خودشان را نشان بدهند که متاسفانه با سوء مدیریت در حق آن ها اجحاف شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شانس قهرمانی با کپی جام حذفی از روی لیگ ، واکنش پیشکسوت آبی ها به تیزهوشی ساپینتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس قهرمانی با کپی جام حذفی از روی لیگ ، واکنش پیشکسوت آبی ها به تیزهوشی ساپینتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید