فهرست برترین بازیکنان EA Sports FC 24 و امتیاز آن ها منتشر شد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، با معرفی بازی بعدی فوتبالی شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) ما دیگر شاهد نام فیفا نیستیم و این موضوع کمی عجیب است. بازی های فیفا همیشه جایگاه خاصی در میان هواداران فوتبال داشتند و در چند سال اخیر نیز عملکرد بسیار خوبی در زمینه گیم پلی و گرافیک داشتند. حال با اتمام قرارداد الکترونیک آرتز و فیفا، دیگر نام بازی های فوتبالی این شرکت فیفا نبوده و از طرفی محدودیت های این سازمان را نیز ندارد. در نتیجه شرکت سازنده می تواند خلاقانه تر عمل کند.

فهرست برترین بازیکنان EA Sports FC 24 و امتیاز آن ها منتشر شد

با نزدیک شدن به عرضه بازی فوتبال کلاب 24 (EA Sports Football Club 24) ما شاهد اخبار زیادی حول آن هستیم. شرکت سازنده نیز نهایت کوشش خود را نموده تا برای این بازی تبلیغات گسترده ای انجام دهد. تعویض نام این مجموعه امکان دارد تا حدی به فروش آن آسیب بزند ولی با استراتژی جالب شرکت الکترونیک آرتز این مجموعه آسیب چندانی نخواهد دید.

یکی از بخش های بسیار محبوب مجموعه فوتبالی شرکت الکترونیک آرتز بخش آلتیمیت تیم (Ultimate Team) است. بخشی که در آن بازیکنان یک تیم خاص را مدیریت نموده و بازی می نمایند تا کارت های بازیکنان مختلف را بدست بیاورند. بخش آلتیمیت تیم به حدی اهمیت دارد که بازیکنان بعضی اکانت ها و کارت های خود را می فروشند. حال الکترونیک آرتز تصمیم گرفته تا فهرست برترین بازیکنان آلتیمیت تیم بازی فوتبال کلاب 2024 را منتشر کند.

در آلتیمیت تیم هرچه بازیکنان امتیاز بالاتری داشته باشند، ارزش بیشتری داشته و تیم شما را قوی تر می نماید. البته بدست آوردن آن نیز سخت بوده و به راحتی در دسترس همه افراد قرار نمی گیرد. راه بدست آوردن این کارت ها نیز بازی کردن و تجربه فوتبال کلاب است. سپس شما یک پک بازیکن دریافت نموده و در آن امکان دارد یک بازیکن با امتیاز بالا وجود داشته باشد. این روند شانسی چندین سال است که مورد انتقاد قرار گرفته ولی به علت استقبال شدید گیمرها از آلتیمیت تیم الکترونیک آرتز نیز تصمیمی به تغییر آن ندارد.

فهرست برترین بازیکنان آلتیمیت تیم فوتبال کلاب 2024

این برای اولین بار است که ما شاهد ارائه برترین بازیکنان زن و مرد در کنار هم هستیم. این یک حرکت بسیار مثبت از سمت شرکت الکرونیک آرتز بوده و نشان می دهد که این شرکت در جهت خوبی حرکت می نماید. در صدر جدول برترین بازیکنان آلتیمیت تیم کیلین امباپه (Kylian Mbappe) با امتیاز 91 حضور دارد. البته درکنار آن 3 بازیکن دیگر نیز همین امتیاز را دارند.

امباپه، الکسیا پوتلاس (Alexia Putellas)، ارلینگ هالند (Erling Haaland) و کوین دِبروینه (Kevin De Bruyne) دارای امتیاز 91 هستند. پس از این افراد نوبت به امتیاز 90 می رسد که به دست آیتانا بنماتی (Aitana Bonmati) است. در کنار بنماتی، لیونل مسی (Lionel Messi)، هری کین (Harry Kane)، رابرت لواندوفسکی (Robert Lewandowski)، سم کر (Sam Kerr)، ثیبات کورتوآ (Thibaut Courtois)ف کارولین گراهام (Caroline Graham) و کریم بنزما (Karim Benzema) حضور دارند.

فهرست کامل برترین بازیکنان آلتیمیت تیم به توضیح زیر است:

رتبهنام بازیکنتیمجایگاهامتیاز
1Kylian MbappéParis Saint-GermanST91
2Alexia PutellasFC Barcelona FemeníCM91
3Erling HaalandManchester CityST91
4Kevin De BruyneManchester CityCM91
5Aitana BonmatíFC Barcelona FemeníCM90
6Lionel MessiInter MiamiCF90
7Sam KerrChelsea WFCST90
8Karim BenzemaAl-Ittihad ClubCF90
9Thibaut CourtoisReal MadridGK90
10Harry KaneFC Bayern MünchenST90
11Caroline Graham HansenFC Barcelona FemeníRW90
12Robert LewandowskiFC BarcelonaST90
13Mohamed SalahLiverpool FCRW89
14Kadidiatou DianiOlympique Lyon FémininRW89
15Mapi LeónFC Barcelona FemeníCB89
16Rúben DiasManchester CityCB89
17Vinícius Jr.Real MadridLW89
18RodriManchester CityCDM89
19Neymar JrAl-Hilal SFCLW89
20Alex MorganSan Diego Wave FCST89
21Marc-André ter StegenFC BarcelonaGK89
22Virgil van DijkLiverpool FCCB89
23AlissonLiverpool FCGK89
24Ada HegerbergOlympique Lyon FémininST89

به طور کلی بازی فوتبال کلاب 24 نسبت به عناوین قبلی تغییر چندانی نداشته است. مهم ترین تغییر این بازی همان تغییر نام آن است. با این حال اینطور که به نظر می رسد تغییرات اساسی در گیم پلی را برای شماره های بعدی گذاشته است. در نتیجه فوتبال کلاب 24 مانند عناوین هرساله دیگر فیفا بوده و تغییر چندانی با قبل نداشته است. البته این بازی از لحاظ گیم پلی بهبود بسیار زیادی داشته و طراحی دقیق تری هم داشته است.

الکترونیک آرتز تمام کوشش خود را نموده تا بازی فوتبال کلاب 24 به واقعیت نزدیک باشد و در نتیجه از تکنولوژی های مختلفی برای بهبود گیم پلی و طراحی بازی استفاده نموده است. بازی فوتبال کلاب 24 کامل ترین و زیباترین بازی این مجموعه بوده که آغاز بسیار خوبی برای نام فوتبال کلاب است.

بازی الکترونیک آرتز اسپورتز فوتبال کلاب 24 در تاریخ 7 مهر برای کنسول های نسل هشتم و نهم در کنار کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "فهرست برترین بازیکنان EA Sports FC 24 و امتیاز آن ها منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست برترین بازیکنان EA Sports FC 24 و امتیاز آن ها منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید