فروش میراث هاگوارتز از 22 میلیون نسخه گذشت

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) به تازگی اعلام نموده که فروش بازی میراث هاگوارتز (Hogwarts Legacy) از 22 میلیون نسخه گذشته است.

فروش میراث هاگوارتز از 22 میلیون نسخه گذشت

این بازی اکشن و نقش آفرینی دنیا باز مبتنی بر دنیا هری پاتر، ابتدا در 10 فوریه 2023 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه شد و پس از آن در 5 مه همان سال نیز برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس نهاده شد. در این میان نسخه سوییچ بازی نیز در 14 نوامبر 2023 منتشر شد. لازم به ذکر است که 15 میلیون نسخه از بازی قبل از عرضه نسخه پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و سوییچ به فروش رسید، به این معنی که بازی از آن موقع تا به امروز 7 میلیون نسخه دیگر فروخته است. از این میزان تقریبا دو میلیون در فصل تعطیلات دسامبر 2023 فروخته شد.

دیوید حداد (David Haddad)، رئیس بخش تفریح های تعاملی برادران وارنر، در بیانیه ای گفت:

میراث هاگوارتز بازیکنان را دعوت می نماید تا به عنوان یک دانش آموز سال پنجمی در مدرسه هاگوارتز سفری حماسی را شروع نمایند. با راهنمایی دستورالعمل های منحصربه فرد اساتید و دیگر شخصیت ها، هواداران داستانی مجذوب کننده و پر از چالش ها و رازهای هیجان انگیز را کشف خواهند کرد. همانطور که حداد نیز اشاره نمود، هاگوارتز لگسی داستانی اوریجینال را ارائه می دهد که که بازیکنان را در مرکز ماجراجویی دنیای جادوگری خود قرار می دهد.

لازم به ذکر است که طبق آمار منتشر شده، این بازی بعلاوه توانسته به عنوان پرفروش ترین بازی سال 2023 کشور بریتانیا از نظر فروش فیزیکی دست یابد و از این نظر به سلطنت 10 ساله فیفا در این زمینه انتها دهد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "فروش میراث هاگوارتز از 22 میلیون نسخه گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش میراث هاگوارتز از 22 میلیون نسخه گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید