مخبر: بعضی موارد مطرح شده در بنادر و گمرکات قابل تحمل نیست

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، معاون اول رئیس جمهور در سفری چند ساعته به هرمزگان، آخرین شرایط کالاهای رسوب شده در بنادر و گمرکات شهید رجایی و شهید باهنر را مورد آنالیز قرار داد.

مخبر: بعضی موارد مطرح شده در بنادر و گمرکات قابل تحمل نیست

ه گزارش فارس، مخبر معاون اول رییس جمهور امروز در بازدید از بندر شهید رجایی از محموله بزرگ لوازم یدکی خودرو که بیش از یک سال است در گمرک واقع شده است، بازدید و دلیل رسوب این کالا را آنالیز و در خصوص زمان ثبت سفارش و شرایط تخصیص ارز این کالاها را به طور دقیق از هر کدام از مسئولان مربوطه جویا شد.

مخبر دستور داد که هر کالای بلاتکلیف در بنادر در بیش از 2 ماه متروکه اعلام و در خصوص باقی ماندن پاره ای از کالاها در اموال تملیکی نیز از مسئولان مربوطه خواهان شرح دقیق شد.

معاون اول رییس جمهور درباره محموله کاغذ مانده در بنادر نیز دستور تخصیص فوری ارز ظرف یک هفته را صادر کرد.

وی بعلاوه در تماس تلفنی با وزیر بهداشت از وی خواست تا جواب استعلام استاندارد برخی کالاهای بهداشتی و درمانی و تجهیزاتی موجود در بنادر و گمرکات را ظرف یک هفته صادر و در غیر اینصورت پس از یک هفته جواب مثبت قلمداد و مسئولیت آن با وزارت بهداشت است.

مخبر در بازدید از بندر شهید باهنر در خصوص خودروهای سواری وارداتی هیوندا و 43 دستگاه اتوبوس موجود در این بندر نیز دستور داد تا تاییدیه های استاندارد فورا صادر و ظرف یکماه ترخیص آنها صورت گیرد.

معاون اول رییس جمهور مقرر کرد برای تسریع در ترخیص کالاها، برخی مقررات و دستورالعمل ها در جلسه ای بازنگری گردد.

مخبر در خاتمه گفت: واقعا برخی از موارد مطرح شده در بنادر و گمرکات قابل تحمل نیست و استاندار قرار شد محکم پای مصوبات و دستورات ایستاده و آنها را تا نتیجه نهایی، پیگیری کند.

منبع: فرارو

به "مخبر: بعضی موارد مطرح شده در بنادر و گمرکات قابل تحمل نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخبر: بعضی موارد مطرح شده در بنادر و گمرکات قابل تحمل نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید