پرچمدار شیائومی یک دوربین واقعی است!

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، زومیت نوشت: شیائومی مدل سفیدرنگ کیت عکاسی شیائومی 13 اولترا را با قابلیت هایی مثل دکمه شاتر دومرحله ای معرفی کرد.

پرچمدار شیائومی یک دوربین واقعی است!

شیائومی در آوریل امسال از پرچم دار قدرتمند خود، یعنی شیائومی 13 اولترا، رونمایی کرد و این محصول از اوایل ماه جاری روانه بازارهای جهانی شد. گوشی مذکور با تمرکز بر قابلیت های دوربین، به همراه کیت عکاسی مخصوصی به نام Xiaomi 13 Ultra Photography Kit فروخته می گردد؛ لوازم جانبی جالبی که این دستگاه را به دوربین حرفه ای تبدیل می نماید. محصول مذکور در رنگ سبز عرضه شده بود و اکنون شاهد معرفی نسخه سفید آن هستیم.

کیت عکاسی شیائومی 13 اولترا حالا در رنگ سفید دردسترس خریداران است. این محصول از طراحی مشابه مدل سبز خود بهره می برد و طرح بافت دار دارد. نسخه سفید این لوازم جانبی از قاب کناری نقره ای رنگ بهره می برد و شامل دسته دوربین، دکمه شاتر دومرحله ای و اهرم مخصوص زوم است که این بخش ها نیز نقره ای رنگ هستند.

کیت عکاسی شیائومی 13 اولترا از حلقه آداپتور 67 میلی متری و پوشش لنز برای محافظت از دوربین اصلی گوشی دربرابر گردوغبار و خط وخش برخوردار است. برای اتصال این محصول می توان از بلوتوث یا درگاه USB C استفاده کرد.

به نوشته گیزموچاینا، کیت عکاسی شیائومی 13 اولترا بافتی از جنس نانو دارد که باعث می گردد احساس خوبی از دردست گرفتن آن به کاربر القا گردد و بعلاوه لایه محافظ دیگری به دستگاه اضافه می نماید.

علاقه مندان به عکاسی می توانند با این لوازم جانبی 140 دلاری، از قدرت دوربین پرچم دار شیائومی نهایت استفاده را ببرند. کیت عکاسی شیائومی 13 اولترا با گوشی های هوشمند دیگری مثل اوپو Find X6 پرو، هواوی میت 50 پرو، ویوو X90 پرو و میزو 20 پرو نیز سازگار است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "پرچمدار شیائومی یک دوربین واقعی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچمدار شیائومی یک دوربین واقعی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید