تاریخ معرفی ساعت هوشمند هواوی Watch GT 3 پرو فاش شد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، هواوی پاییز سال گذشته از تازهترین ساعت های هوشمند خود یعنی هواوی Watch GT 3 در کنار Watch Fit Mini رونمایی کرد که این ساعت ها با قابلیت های بسیار خوبی که در اختیار کاربران قرار دادند توانستند رضایت بسیاری از آن ها را جلب نمایند. به همین دلیل و طبق آخرین گزارش های منتشر شده، هواوی خود را برای معرفی نسخه تازهی از ساعت هوشمند Watch GT 3 آماده می نماید. این ساعت هوشمند تازه که هواوی Watch GT 3 پرو نام دارد قرار است در تاریخ 28 آوریل (8 اردیبهشت) در چین به کاربران هواوی معرفی گردد. در ادامه به آنالیز مشخصات این ساعت هوشمند خواهیم پرداخت.

تاریخ معرفی ساعت هوشمند هواوی Watch GT 3 پرو فاش شد

ساعت های هوشمند این روزها به گجت پوشیدنی محبوب بسیاری از کاربران تبدیل شده و شرکت های بزرگ در صدد ارائه ساعت های هوشمند با قابلیت های فراوان هستند. در همین زمینه، هواوی هم به عنوان برندی مطرح در بازار گجت های پوشیدنی میخواهد تا از ساعت هوشمند تازه Watch GT 3 پرو رونمایی کند. این غول چینی فناوری با انتشار پوستری از ساعت هوشمند تازهش با شعار حرکت به سوی آزادی اطلاع داد.

پوستر هواوی طرح کلی این ساعت هوشمند را در اعماق اقیانوس ها نشان می دهد که گویا کاربران می توانند از این ساعت درون آب های عمیق هم بهره ببرند. بعلاوه این پوستر جزئیات دیگری درباره هواوی Watch GT 3 پرو در اختیار ما قرار می دهد. طبق این اطلاعات می توان گفت که ساعت هوشمند تازه هواوی از گواهی مقاومت در برابر آب (IP68) پشتیبانی می نماید و بعلاوه با استاندارد ضد آب EN13319 که در لوازم غواصی استفاده می گردد، عرضه خواهد شد. این به این معنی است که کاربران قادر خواهند بود تا عمق 30 متری آب از این ساعت هوشمند بهره ببرند.

مدیران هواوی ادعا می نمایند که حدود 200 آزمایش روی Watch GT 3 پرو انجام داده اند تا ببیند آیا با استانداردهای مقاومت در برابر آب غواصان مطابقت دارد یا نه. مطابق انتظار، هواوی در این ساعت هوشمند تازه از سیستم عامل HarmonyOS استفاده خواهد نمود تا مثل همواره بتواند از زیر تحریم های آمریکا فرار کند. علاوه بر این، گفته می گردد باتری این ساعت برای 14 روز شارژدهی را برای کاربرانش به ارمغان می آورد. نسخه 42 میلی متری این ساعت احتمالا بدنه ای سرامیکی دارد که یکی از گزینه های رنگی آن سفید خواهد بود. نسخه 44 میلی متری Watch GT 3 پرو ممکن است که با بدنه ای از جنس تیتانیوم روانه بازار گجت های پوشیدنی هوشمند گردد.

شایعه های متعدد حاکی از آن هستند که هواوی علاوه بر ساعت هواوی Watch GT 3 پرو، از نسخه Porsche Edition این ساعت و نسخه ECG ساعت Watch GT 3 هم رونمایی خواهد نمود. بعلاوه در مراسم 8 اردیبهشت ما شاهد معرفی بعضی دیگر از محصولات تازه هواوی نظیر گوشی هوشمند تاشوی Mate XS 2 هم خواهیم بود. برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم که ساعت هوشمند هواوی Watch GT 3 پاییز 1400 به کاربران و علاقمندان برند هواوی معرفی گردید. این ساعت در واقع نسخه ی بهینه شده و متفاوتی از سری هواوی واچ 3 است که در دو نسخه با قطر نمایشگر 46 و 42 میلی متری طراحی شده است. اگرچه هر دو مدل به طور عمده با یکدیگر در تشابه اند اما از نظر سخت افزاری و بعضی ویژگی ها با یکدیگر متفاوت اند که باعث می گردد طیف گسترده تری از کاربران بتوانند گزینه دلخواه خود را با توجه به آن ها انتخاب نمایند.

نسخه 46 میلی متری این ساعت هوشمند از نمایشگر 1.43 اینچی AMOLED با رزولوشن 466 در 466 پیکسلی بهره می برد و نسخه کوچک تر 42 میلی متری آن مجهز به نمایشگر 1.32 اینچی AMOLED است. یکی از مقوله هایی که هواوی در این خصوص ساعت هوشمند تأکید کرد، بحث شارژدهی آن است. طبق ادعای این شرکت، با یک بار شارژ کامل می توانید تا 7 روز در مدل 42 میلی متری و تا 14 روز در مدل 46 میلی متری به صورت معمول از هواوی Watch GT 3 بهره ببرید. از دیگر قابلیت های خوب این ساعت باید به سیستم موقعیت یاب و GNSS دو بانده، قابلیت Running Ability Evaluation، حافظه داخلی 4 گیگابایتی، استاندارد محافظت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری (5ATM) و پشتیبانی بیش از 100 تمرین ورزشی اشاره نمود.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ معرفی ساعت هوشمند هواوی Watch GT 3 پرو فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ معرفی ساعت هوشمند هواوی Watch GT 3 پرو فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید