گلکسی زد فولد 3 اسلات مخصوص قلم S Pen نخواهد داشت

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، با توجه به ادعای یک منبع کره ای، به نظر می رسد گوشی تاشو گلکسی Z Fold 3 قرار نیست به اسلاتی مخصوص نگه داری قلم S Pen مجهز گردد.

گلکسی زد فولد 3 اسلات مخصوص قلم S Pen نخواهد داشت

سامسونگ قرار است سال جاری از نسل جدید گوشی های تاشوی خود رونمایی کند که گلکسی Z Fold 3 هم یکی از آن هاست. تا به این لحظه خبرهای زیادی در رابطه با این محصول منتشر شده که در یکی از جدیدترین آن ها، شنیدیم این گوشی هیجان انگیز قرار نیست به اسلاتی جهت قرارگیری قلم S Pen در آن مجهز گردد.

همان طور که می دانید، سامسونگ سال جاری قرار نیست از گوشی های سری نوت رونمایی کند. در حالی که شرکت قصد ادامه فراوری این محصولات را در سال بعد دارد اما تصمیم گرفت سال جاری یکی از شاخص ترین ویژگی های این سری را به گوشی های دیگر هم بیاورد و آن هم چیزی نبود جز قلم S Pen که در واقع شناسنامه گوشی های نوت به حساب می آید.

گلکسی S21 اولترا هم از قلم پشتیبانی می نماید اما خبری از اسلات مخصوص، مشابه آن چیزی که در سری نوت مشاهده می کنیم در آن نیست. حالا به نظر می رسد گوشی تاشو گلکسی Z Fold 3 هم همین شرایط را داشته باشد. اینکه گوشی از قلم پشتیبانی می نماید تا حد زیادی قطعی است. گزارش های مختلف و شایعه های گوناگون به کنار، پتنت منتشر شده از این گوشی هم نشان می دهد پشتیبانی از قلم قطعا در این گوشی وجود دارد. خود سامسونگ هم با این کار می تواند درآمد خوبی از راه فروش قلم S Pen به صورت مجزا کسب کند. بنابراین طبیعی است شاهد پشتیبانی از آن باشیم.

جالب اینجاست گزارش جدیدی که از پایگاه خبری NaverNews کره منتشر شده مدعی است سامسونگ قصد داشته درست مانند سری نوت، این اسلات را درون گلکسی Z Fold 3 تعبیه کند. اما یک سری مسائل و چالش ها در راستا انجام این کار نهاده شد که دلیل عمده آن هم می تواند به افزایش ضخامت گوشی و نبود فضای کافی برگردد.

گزارش های جدید از این موضوع حکایت دارند که نسل جدید گوشی تاشوی سامسونگ به نسبت نسل گذشته سبک تر و باریک تر خواهد بود و به نظر می رسد این هدف با وجود اسلات مخصوص قرارگیری قلم S Pen، حداقل فعلا دست نیافتنی خواهد بود. با این حال همان طور که اشاره شد، سامسونگ می تواند با طراحی کیس هایی برای نگه داری قلم، این موضوع را جبران کند و در واقع با یک تیر دو نشان بزند. هم فروش کیس هایی با فضای لازم جهت قرارگیری قلم و هم فروش قلم به صورت جداگانه.

گلکسی Z Fold 3 احتمالا در ماه ژوئن (اوایل تابستان) به فراوری انبوه می رسد به همین خاطر می توان انتظار داشت در ماه جولای یا آگوست (اواسط و اواخر تابستان) رسما راهی بازار گردد. گفتنی است انتظار می رود این محصول در کنار گلکسی Z Flip 2 و گلکسی S21 فن ادیشن رونمایی گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی زد فولد 3 اسلات مخصوص قلم S Pen نخواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی زد فولد 3 اسلات مخصوص قلم S Pen نخواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید