17 ترند مجذوب کننده مدل و رنگ مو برای زمستان 2022

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، به احتمال زیاد، اگر بگوییم مدل مو یکی از مهم ترین موارد برای زیبا و مجذوب کننده تر بودن است، همه شما موافق خواهید بود. بدون شک بسیاری از شما دوست دارید که تنوعی در خود ایجاد کنید. معمولا برای ایجاد تنوع اولین چیزی که به فکر می رسد، تغییر رنگ و مدل مو است و به نظر منطقی هم می رسد؛ زیرا هیچ کاری به مقدار تغییر دادن مدل موها نمی تواند ظاهر را تغییر دهد. بعلاوه باید دقت داشته باشید که مدل و رنگی که انتخاب می کنید دلتان را نزند و از آن خسته نشوید. اگر دوست دارید با ترندهای رنگ مو و مدل مو برای زمستان سال جاری آشنا شوید، با مجله خبرنگاران در ادامه این مقاله همراه باشید.

17 ترند مجذوب کننده مدل و رنگ مو برای زمستان 2022

1. رنگ موی حنایی

یکی از رنگ های ترند مو برای سال جاری، حنایی یا قهوه ای مایل به قرمز است. اگر موهای طبیعی شما مشکی یا قهوه ای است، می توانید موهایتان را هایلایت حنایی کنید تا رنگ خود را بیشتر به نمایش بگذارد و یک ترکیب خاص و مجذوب نماینده با موهای طبیعی شما ایجاد کند. احتمالا این رنگ مو را در سلبریتی های زیادی مانند زندیا دیده اید. تناژهای مختلف از این رنگ مو برای هر رنگ پوستی زیبا به نظر خواهد رسید.

2. رنگ آبی فانتزی

اگر به امتحان کردن رنگ های خاص علاقه دارید، زمستان سال جاری، وقت آن است که شجاع باشید و این کار را انجام دهید. طیف های مختلف از رنگ آبی، یکی از ترندها برای سال جاری است. این بار، برند دولچه گابانا این رنگ را به نمایش گذاشت. این برند ایتالیایی ثابت کرد که رنگ آبی برای موها می تواند بسیار خیره نماینده باشد و جنبه های افسانه ای از زندگی شما را به نمایش بگذارد. اگر رنگ آبی را برای موهایتان انتخاب کردید باید حتما در مراحل آن دقت کنید که موهایتان سایه سبز رنگ نداشته باشد.

3. رنگ موی مشکی

شاید تعداد افرادی که رنگ موی مشکی را دوست نداشته باشند، خیلی کم باشند. رنگ مشکی برای مو نشان دهنده قدرت و زرق و برق است و بعلاوه از مواردی است که هرگز هواداران خود را از دست نمی دهد. رنگ موی مشکی در افرادی که پوست سفیدتری دارند، محبوبیت بیشتری دارد؛ زیرا شما را شبیه به سفید برفی می نماید! بعلاوه برای افرادی که پوست تیره دارند، این رنگ مو مجذوب نمایندهیت پوست شما را بیشتر به نمایش خواهد گذاشت.

4. رنگ موی بلوند

اگر رنگ موی شما تیره است و دوست دارید تغییر کنید، رنگ موی بلوند یک انتخاب عالی و کلاسیک برای شما خواهد بود. البته انتخاب برترین تناژ بلوند که متناسب با رنگ پوستتان باشد، شاید کمی سخت به نظر برسد؛ اما به طور کلی رنگ موی بلوند بسیار مجذوب نماینده خواهد بود و پس از مدتی ریشه موهای شما بلند می شوند و موهایتان را تبدیل به یکی دیگر از ترندهای سال جاری می نمایند.

  • 22 نکته کلیدی برای ترمیم و آب رسانی به مو پس از دکلره کردن

5. تضاد رنگ ریشه و ساقه مو

اگر به طور کلی به این ترند مو فکر کنید، متوجه می شوید که علاوه بر یاری کردن به حفظ سلامتی موها، در صرفه جویی وقت نیز به شما یاری خواهد نمود! اگر از روش های رنگ مو مانند آمبره بهره ببرید، ریشه موهای شما رنگ نمی گردد؛ در نتیجه فولیکول موهایتان سالم خواهند ماند. بعلاوه اگر یک بار به آرایشگاه رفتید و موهایتان را رنگ کردید، پس از چند مدت که ریشه ی آن ها دوباره آغاز به رشد کرد، لازم نیست نگران دوباره رنگ کردن آن ها باشید.

6. هایلایت مو

همان طور که می دانید، یکی از ترندهای سال جاری، موهای کاملا بلوند است؛ اما باید گفت که بلوند کردن کامل موها تصمیم سختی است و بعلاوه ممکن است آسیب های زیادی را به موها وارد کند؛ بنابراین اگر در خصوص انجام این مورد شک داشتید، بهتر است گزینه هایلایت را انتخاب کنید. شما برای هایلایت کردن موهایتان هر رنگی را می توانید انتخاب کنید و بسته به انتخاب شما، موهایتان می تواند خیلی روشن گردد یا فقط چند هایلایت روشن تر از رنگ طبیعی موهایتان باشد که یک تغییر جزئی در ظاهرتان ایجاد کند. بیشتر سلبریتی ها از هواداران هایلایت کردن موها هستند و می توانید از آن ها برای انتخاب رنگ مو نیز ایده بگیرید.

7. اکسسوری های متفاوت

شما هر رنگ و مدل مویی که داشته باشید، به همراه یک اکسسوری می توانید آن ها را به نمایش بگذارید و ظاهر زیباتری داشته باشید. فرقی نمی نماید از یک سنجاق سر یا از یک گیره موی طرح دار استفاده می کنید؛ در هر صورت هرگز استفاده کردن از اکسسوری ها را از قلم نیاندازید.

8. فرق موی زیگ زاگ

فرق موی زیگ زاگ یکی از ترندهایی است که از دهه 90 برگشته است. این فرق مو یک روش خیلی ساده برای تغییر دادن مدل مو است و شما می توانید این کار را برای کل موهایتان یا قسمت جلویی آن ها انجام دهید. برای این مدل مو شما فقط به یک شانه و کمی اسپری یا ژل مو احتیاج دارید. بعلاوه اگر دوست دارید استایلتان را نوستالژیک تر کنید، می توانید پشت موهایتان را به همراه یک گیره بزرگ ببندید.

9. فر و نامنظم

مدل موی فر و نامنظم یک بازگشت نوستالژیک از دهه 2000 میلادی است که می توانید آن را دوست داشته باشید و یا از آن متنفر باشید! این مدل مو معمولا با ترکیب چتری کامل می گردد. بلندی مو کاملا به سلیقه شما بستگی دارد می توانید آن ها را کوتاه، تا روی شانه و یا بلندتر انتخاب کنید. یک ویژگی خوب درباره این مدل مو این است که موهای شما را پرپشت تر و حجیم تر نشان خواهد داد؛ بنابراین برای افرادی که موهای نازک و کم پشت دارند، انتخاب خوبی خواهد بود.

10. مدل موی پیکسی

مدل موی پیکسی، یک مدل کوتاه و مجذوب نماینده است که برای هر سن و هر فرم صورتی کاملا مناسب است. این مدل مو معمولا در قسمت های پشت و کنار سر کوتاه و در بالای سر بلندتر بوده و جلوی آن چتری است؛ فرم کلی این مدل مو به حالت لایه لایه است. مدل موی پیکسی برای مدل ها تا مدت ها در هفته مد میلان محبوب بود و از فندی گرفته تا سالواتور فراگامو هواداران بسیار زیادی داشت.

11. مدل موی باب

مدل موی باب از مدل هایی است که هواداران بسیار زیادی دارد و یک نکته مثبت درباره مدل باب، این است که برای هر فرم صورتی مناسب است و ظاهری بسیار شیک و کلاسیک به شما می دهد. شما می توانید این مدل مو را با یکی از ترندهای رنگ مو ترکیب کنید و ظاهر به روزتری داشته باشید. بسیاری از سلبریتی ها از جمله تیلور سوییفت، سلنا گومز، کیم کارداشیان و… از هواداران این مدل مو هستند.

12. مدل موی چتری

یکی از ساده ترین راه ها برای شاداب کردن موها و بعلاوه ایجاد تغییر، مدل چتری است. این مدل مو ظاهر شما را به سرعت دگرگون می نماید و مدل های مختلفی برای انواع فرم صورت دارد؛ از لبه های صاف گرفته تا مدل پرده ای و مدل های قاب نماینده صورت. ترکیب موی چتری و مدل موی باب، رنگ موی هایلایت و مشکی از ترندهای مجذوب نماینده سال جاری هستند.

13. مدل چتری پهلو

چتری پهلو یک مدل موی شیک و راحت بوده و بعلاوه برای هر مکانی مناسب است؛ علاوه بر آن، اگر دوست دارید فرم صورت خود را کمی تغییر دهید، این مدل مو ترفند بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. بنابراین برس مویتان را بردارید و چتری هایتان را به سمت پهلو شانه بزنید.

14. بافت موی کف سر

بافت کف سر یک مدل موی بسیار مجذوب نماینده و منحصر به فرد است؛ این مدل مو علاوه بر ظاهر زیبا، موهای شما را کاملا جمع می نماید و به حفظ رطوبت و محافظت از مو در برابر نازک شدن و موخوره نیز یاری می نماید. برای انجام بافت منظم تر و محافظت از موها، بهتر است قبل از آغاز از روغن های طبیعی و مغذی برای پوست سر و موهایتان بهره ببرید. بعلاوه برای مراقبت از بافت در طول شب می توانید سرتان را به وسیله یک روسری ساتن بپوشانید.

15. مدل موی طبیعی

اگر دقت نموده باشید، برای چندین دوره متوالی است که ترند طبیعی و نچرال بودن محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم دارد. علاوه بر صورت و آرایش نچرال، مدل موی طبیعی نیز جز ترندهای مجذوب نماینده سال جاری است؛ بنابراین فرقی نمی نماید موهای شما صاف، فر و یا موج دار است. به سلامت موهای خود اهمیت دهید و از لوازمی مانند سشوار، اتوی مو و فر نماینده کمتر بهره ببرید.

  • برترین ویتامین ها، گیاهان و مواد غذایی برای رشد مو

16. فرق از بغل

همان طور که متوجه شدید، یک جابه جایی ساده در موها، می تواند تغییر زیادی در ظاهر و استایل شما ایجاد کند. مدل مو با فرق از بغل، به طرز سریعی، حجم و بافت زیادی به موهای شما می دهد. بعلاوه جالب است بدانید که این مدل مو، باعث برجسته تر شدن چشم ها، لاغرتر دیده شدن صورت و تاکید بر روی استخوان گونه می گردد.

17. مدل دم اسبی پایین

در فرایند ترند مدل موی طبیعی، مدل دم اسبی شل و پایین نیز در فهرست انتخاب های شما قرار خواهد گرفت. این مدل مو بسیار ساده و راحت بوده و برای انجام آن احتیاج به زمان یا کوشش زیادی ندارید. این مدل مو، آسیب بسیار کمی نیز به موهای شما وارد می نماید. برای زیباتر کردن موهایتان با این مدل، می توانید از اکسسوری های مختلف مانند هدبند و گیره سر نیز بهره ببرید.

حرف آخر

شاید خیلی به آن توجه ننموده باشید؛ اما موها نقش بسیار زیادی در ظاهر شما دارند. حالت و مدل موهای شما می توانند باعث شوند که یک قسمت چهره شما برجسته تر گردد یا باعث پوشاندن نقص های صورتتان گردد. برای مثال، اگر پیشانی بلندی دارید، موهای چتری به شما یاری می نمایند تا در بین اجزای صورتتان تناسب ایجاد کنید؛ بنابراین با انتخاب یک مدل و رنگ موی درست، می توانید ظاهر مجذوب نماینده تر و جدیدتری داشته باشید.

منابع: Glowsly, Harpersbazzar, Cosmopolitan

منبع: دیجی استایل

به "17 ترند مجذوب کننده مدل و رنگ مو برای زمستان 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "17 ترند مجذوب کننده مدل و رنگ مو برای زمستان 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید