20 داستان از ناجیان زمین

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، انتشارات نوزی کرو از انتشار کتابی در رابطه با فعالان محیط زیست همچون دیوید اتنبرو و گرتا توبرگ 16ساله در پاییز سال جاری اطلاع داد.

20 داستان از ناجیان زمین

به گزارش ایسنا به نقل از بوکسلر، قهرمانان زمین: بیست داستان الهام بخش از افرادی که دنیا را نجات می دهند نوشته لیلی دایو و به تصویرگری جکی لی منتشر خواهد شد.

این کتاب 20 داستان در رابطه با افرادی که برای آینده کره زمین جنگیده اند ارائه می دهد که هر کدام از آن ها را می توان روزنه ای از امید در جنگ برای آینده زمین محسوب کرد.

انتشارات نوزی کرو حق پخش دنیای این رمان را در اختیار گرفته و آن را اکتبر امسال روانه بازار خواهد نمود.

ریچل کلار مدیر بخش غیرداستانی این انتشارات می گوید: وقتی نسخه اولیه قهرمانان زمین را خواندم به این نتیجه رسیدم که این کتاب را فورا باید همین سال منتشر کنم. هر کدام از داستان ها بسیار تاثیرگذار و منحصر به فرد هستند. این کتاب خوانندگان را با فعالان محیط زیستی که پیش تر می شناختند بیش تر آشنا می نماید و بسیاری دیگر از فعالان محیط زیستی را که شناخته شده نیستند و تاکنون به اهداف بسیار بزرگی در سراسر دنیا دست یافته اند به مخاطب معرفی می نماید. این کتاب بالاخره این امید را در من ایجاد کرد که می توانیم به یاری یکدیگر و حتی به تنهایی تغییراتی در این معضل ایجاد کنیم.

دیوید اتنبرو دانش آموخته علوم طبیعی دانشگاه کمبریج و مستندساز تحسین شده حیات وحش است که با ساخت مجموعه های مستند متعدد خود همیشه به عنوان یکی از پیروز ترین فعالان محیط زیست دنیا شناخته شده است.

گرتا توبرگ دانش آموز 16ساله سوئدی است که جنبش اعتراض به تغییرات اقلیمی را از مدرسه شروع کرد و چندی بعد هزاران دانش آموز اروپایی را با خود همراه کرد تا این که در نهایت اعضای مجلس سوئد نام او را به عنوان یکی از نامزدان جایزه صلح نوبل 2019 به آموزشگاه نوبل ارسال کردند.

منبع: همشهری آنلاین

به "20 داستان از ناجیان زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 داستان از ناجیان زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید