مسعود شجاعی: فقط باید خودمان باشیم و اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم، اولین فینال ما فردا خواهد بود

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به چیزی فکر نمی کنیم جز اینکه فقط خودمان باشیم.

مسعود شجاعی: فقط باید خودمان باشیم و اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم، اولین فینال ما فردا خواهد بود

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل یمن در مورد اینکه آیا تیم ایران به دنبال زدن گل های بیشتر است یا با اتفاقات دیگری هیجان بیشتری به جام خواهد داد، گفت: ما فقط باید خودمان باشیم. به چیزی فکر نمی کنیم جز اینکه فقط خودمان باشیم.

وی که تا به حال سه تورنمنت جام ملت های آسیا را تجربه نموده است، در پاسخ به این پرسش که فکر می نماید این بار می تواند به فینال برسد، گفت: با تجربه ای که از تورنمنت های قبلی کسب کردم و سعی می کنم آن را به دیگر بازیکنان هم انتقال دهم، می دانم که نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام نمود: فکر می کنم با این رمز و روش بتوانیم موفق باشیم. مسلماً صعود به فینال برای هر تیمی خوشایند است، اما اجازه بدهید بازی به بازی پیش برویم. باید از بازی اول آغاز کنیم که این بازی هم برای ما شبیه به یک فینال است. فکر می کنم دیگر جایی برای اشتباه کردن نداریم و آمده ایم که با قدرت آغاز کنیم. فینال اول ما فردا خواهد بود و ما تا فینال، هفت فینال خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مسعود شجاعی: فقط باید خودمان باشیم و اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم، اولین فینال ما فردا خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسعود شجاعی: فقط باید خودمان باشیم و اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم، اولین فینال ما فردا خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید