استارتاپ

تخفیف 2میلیاردی یک خودروی آمریکایی، عکس

لوسید جدیدترین شرکتی است که وارد جنگ قیمتی شده و تریم پرچمدار از سدان برقی خود، لوسید Air را با 30 هزار دلار تخفیف به فروش می رساند! این رقم معادل تقریباً 2 میلیارد تومان می شود.

27 فروردین 1403

شکایت ایلان ماسک از OpenAI به دلیل سودپرستی !

زومیت: ایلان ماسک از OpenAI و مدیر اجرایی آن سام آلتمن شکایت و مدعی شد که این استارت آپ به وعده اصلی خود مبنی بر کار به نفع بشریت در زمانی که یک اتحاد چند میلیارد دلاری با مایکروسافت تشکیل داد، خیانت کرده است.

11 اسفند 1402

فناوری اطلاعات؛ عرصه فرصت ها و چالش ها

همزمان با اینکه که تهدیدهای زیادی پیش روی حوزه فناوری اطلاعات کشور است و موانع زیادی در این مسیر داریم، اما نباید فراموش کنیم که از سویی دیگر هم شاهد دلخوشی ها و حرکات رو به جلوی جدی در این فضا هستیم. در حال حاضر به موضوع فناوری اطلاعات بیش از پیش در کشور...

15 تیر 1402

آرزوی کودکی مدیرعامل مایکروسافت، خواندن شعر فارسی به خصوص اشعار مولانا

زومیت نوشت: ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، صحبت های جالبی درباره هوش مصنوعی مولد و مشارکت مایکروسافت با OpenAI نموده است.

29 خرداد 1402

نیلسون اولین پروش دهنده و فراوری کننده گوشت آهو در ایران

بدون شک یکی از خوشمزه ترین ویتامین هایی که هر کسی می تواند میل کند ، گوشت حیواناتی مانند آهو و گوزن است. گوشت آهو جزو گوشت قرمز محسوب می گردد و خواص زیادی دارد. در ادامه میخواهیم شما را با شرکت نیلسون، اولین فراوری کننده گوشت آهو در ایران آشنا کنیم.

25 اردیبهشت 1402

جشنواره استارتاپیفستاکبا موضوع فناوری های پرداخت برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه امیرکبیر، دومین جشنواره استارتاپی فستاک با موضوع فناوری های پرداخت (پی تک)، به همّت شتاب دهنده فست دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

19 فروردین 1402

بهترین نوع فونت برای طراحی بسته بندی کدام است؟

فونت را می توان به عنوان شخصیت خاص خود در نظر گرفت، درست مانند مردم. فونت ها می توانند گستاخانه، احمقانه، ظریف، سرد، ساده، سختگیرانه، شاداب یا صادق باشند. استفاده خوب از تایپوگرافی بسیار مفید است، و انتخاب فونت شما تأثیر قابل توجهی در انتقال مناسب پیام...

24 بهمن 1400

همراهی بازیگران حوزه ICT ضرورت بقا در دنیای فناوری اطلاعات است

به گزارش خبرنگاران به نقل از شرکت مخابرات ایران، رسول سراییان گفت: یکی از صنایع که بالاترین تغییرات را از جهت سرعت و ارائه دارد صنعت مخابرات و ارتباطات است.

21 بهمن 1400

هاب مجازی کارآفرینی تاسیس می شود

در راستای برنامه های حمایتی کارآفرینی اثربخش در ایران که با همکاری مشترک سازمان فناوری اطلاعات و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) در حال برگزاری است، هاب مجازی کارآفرینی تاسیس می شود.

6 مرداد 1400

خبرنگاران امضای تفاهم نامه همکاری معدن بین معاونت علمی ریاست جمهوری و ایمیدرو

تهران- خبرنگاران - معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان ایمیدرو در حوزه معدن با هدف توسعه زیست بوم نوآوری حوزه معدن و صنایع وابسته و حمایت از شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا با بکارگیری حداکثر ظرفیت ها و توانمندی های موجود در داخل کشور و...

2 آبان 1399

تفاهم نامه همکاری جامع وزارت دفاع و دانشگاه آزاد اسلامی امضا شد

تفاهم نامه همکاری جامع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دانشگاه آزاد اسلامی با حضور امیر حاتمی و طهرانچی به امضا رسید.

2 اسفند 1398

در افتتاحیه چهارمین رویداد استارت اپ ویکند بوشهر چه گذشت

خبرنگاران/بوشهر دبیر اجرایی چهارمین استارت آپ ویکند بوشهر مطرح نمود: این رویداد هر ساله و همزمان با هفته جهانی کارافرینی با هدف ترویج فرهنگ کارافرینی برگزار می گردد.

16 دی 1398

زیرساخت ها و حمایت ها در بخش های پژوهشی دانشگاه خوارزمی کافی نیست

رئیس دانشگاه خوارزمی گفت: در بخش های پژوهشی زیر ساخت ها، حمایت ها و پشتیبانی کافی نبوده است و با ارتقای برخی شاخص ها مطمئنا رتبه دانشگاه رشد پیدا می کند.

6 آذر 1398

درآمدزایی پایدار زنان روستایی با فناوری اطلاعات

تهران- خبرنگاران- زنان روستایی بارها توانمندی خود را در عرصه های گوناگون ثابت نموده اند؛ اما تغییر سبک زندگی مردم باعث شده این توانمندی آن طور که باید در حوزه اقتصاد دیده نشود. سازمان فناوری اطلاعات در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با ارتباط دادن استارتاپ...

19 تیر 1398