آخرین خبر از پیشنهاد پرسپولیس به لژیونر ملی پوش و محبوب !

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، در روز های گذشته شایعه شده بود که پرسپولیسی ها به علی قلی زاده پیشنهاد همکاری داده اند و قرار است این بازیکن را از شارلوا بلژیک جذب نمایند، اما یک منبع مطلع اطلاع داد که مسئولان پرسپولیس هنوز پیشنهاد رسمی به این بازیکن نداده اند ، اما این به معنی منتفی شدن احتمال ارائه پیشنهاد از سوی پرسپولیس به این لژیونر نیست !

آخرین خبر از پیشنهاد پرسپولیس به لژیونر ملی پوش و محبوب !

باشگاه وبلاگ آقا ایرج:با توجه به قطعیت جدایی جونیور براندائو برزیلی و همچنین احتمال فرشاد احمدزاده در نیم فصل، مسئولان تیم پرسپولیس به دنبال بازیکنان جدید هستند تا برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و … تقویت شوند.

در روز های گذشته شایعه شده بود که پرسپولیسی ها به علی قلی زاده پیشنهاد همکاری داده اند و قرار است این بازیکن را از شارلوا بلژیک جذب نمایند، اما یک منبع مطلع اطلاع داد که مسئولان پرسپولیس هنوز پیشنهاد رسمی به این بازیکن نداده اند ، اما این به معنی منتفی شدن احتمال ارائه پیشنهاد از سوی پرسپولیس به این لژیونر نیست !

علی قلی زاده پس از درخشش در شارلوا پس از حدود یک سال از آخرین بازی ملی اش در جریان تساوی یک - یک با ونزوئلا حالا مورد توجه ویلموتس و دستیارانش قرار گرفته و برای بازی با عراق به تیم ملی دعوت شد.

او پس از درخشش در سایپا به لیگ بلژیک رفت و ستاره تیمش محسوب می گردد. قلی زاده 23 ساله است و یکی از ستاره های آینده دار فوتبال ایران تلقی می گردد.

منبع: توریسم آنلاین

به "آخرین خبر از پیشنهاد پرسپولیس به لژیونر ملی پوش و محبوب !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر از پیشنهاد پرسپولیس به لژیونر ملی پوش و محبوب !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید