انتخاب بمب اصلی جابجایی بین پرسپولیس،استقلال و سپاهان ، علت تصمیم مهم معین شد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، اینطور که پدر سعید عزت اللهی به عنوان مدیر برنامه هایش اعلام نموده، سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و سپاهان در پی جذب این بازیکن هستند.

انتخاب بمب اصلی جابجایی بین پرسپولیس،استقلال و سپاهان ، علت تصمیم مهم معین شد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج سعید عزت اللهی یکی از بازیکنانی است که هر از گاهی در فصل جابجایی به باشگاه های ایرانی لینک می گردد. سال جاری گویا این مساله جدی تر از همواره است هر چند تا به امروز اخبار متفاوت و بعضا متناقضی درباره این بازیکن منتشر شده است؛ برخی رسانه ها از عدم ارائه پیشنهاد سرخابی ها به این بازیکن نوشتند، اما برخی دیگر با تایید این پیشنهادها اعلام کردند این بازیکن قصدی برای حضور در فوتبال ایران ندارد. برخی رسانه ها هم اینطور عنوان کردند که او خودش دوست دارد به لیگ برتر بیاید اما شرایط فسخ قراردادش پیچیده است.

آنالیز ها نشان می دهد هر چند هیچ یک از ادعاهای مطرح شده درباره عزت اللهی کاملا صحیح نیست، اما هر یک از آنها دارای حداقل یک فکت درست است که از کنار هم گذاشتن آنها کمی از ابهامات مربوط به شرایط این بازیکن کم می گردد.

اینطور که پدر سعید عزت اللهی به عنوان مدیر برنامه هایش اعلام نموده، سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و سپاهان در پی جذب این بازیکن هستند و علاوه بر ارائه پیشنهاد، مذاکراتی هم بین طرفین اجرا شده است. بر اساس توضیحات نادر عزت اللهی، دو مساله مهم بر سر راه این انتقال وجود دارد؛

1- سعید تا 6 ماه دیگر با وایله بلژیک قرارداد دارد و پیشنهاد تمدید هم دریافت نموده است.

2- این بازیکن هنوز برای بازگشت به لیگ ایران تصمیم قطعی نگرفته است.

پدر سعید عزت اللهی این را هم گفته که: اگر سعید تمایل به بازگشت داشت و توانست رضایت نامه اش را بگیرد، آن وقت مذاکرات نهایی انجام خواهد شد.

علاوه بر این، برخی شنیده ها از منابع مطلع حاکی آن است که اولویت عزت اللهی مذاکره با باشگاه وایله است و در صورتی که در این مذاکرات به توافق نهایی نرسد، گزینه های ایرانی را آنالیز خواهد نمود. با این حال به نظر می رسد به نظر می رسد پرسپولیس به جهت حضور در لیگ قهرمانان برای جذب این بازیکن شانس بیشتری نسبت به استقلال دارد. با این حال کوشش رسانه های منتسب به سه مشتری ایرانی ستاره تیم ملی برای جریان سازی خبری درباره علاقه این بازیکن هم در نوع خود جالب توجه است. هر چند این جریان سازی ها فقط بر ابهامات ماجرا اضافه می نماید.

منبع: همشهری آنلاین

به "انتخاب بمب اصلی جابجایی بین پرسپولیس،استقلال و سپاهان ، علت تصمیم مهم معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب بمب اصلی جابجایی بین پرسپولیس،استقلال و سپاهان ، علت تصمیم مهم معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید