آرزومندی: در دفاع و حمله خوب نبودیم، میزان مصدومیت صمد تعیین نیست

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: متاسفانه در بازی مقابل گرگان عملکرد خوبی در فاز دفاع و حمله نداشتیم.

آرزومندی: در دفاع و حمله خوب نبودیم، میزان مصدومیت صمد تعیین نیست

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، علی آرزومندی سرمربی تیم مهرام تهران پس از باخت شاگردانش مقابل شهرداری گرگان در بازی نخست فینال لیگ برتر، شرح داد: متاسفانه امشب بازی خوبی نکردیم. نه در دفاع و نه در حمله به نظرم خوب نبودیم. البته به نظرم این عملمرد ما دو دلیل داشت، ابتدا اینکه ما از یک سری سخت پنج بازی وارد فینال شدیم و فاصله بین نیمه نهایی و فینال کم بود.

او اضافه نمود: تیم حریف خوب ریکاوری نموده بود و با اولین فشاری که به تیم ما وارد شد ریتم ما بهم ریخت. از نظر ریکاوری هم تیم ما خوب آماده نشده بود چون زمان کم بود. از بعد فنی هم تصمیم های ما با توجه به ابزارهایی که در اختیار داشتیم ریسکی بودند، اما حریف خوب شوت زد و خوب بازی کرد. پس فردا باید بیایم که با شرایط جدید و برای برد بازی کنیم.

سرمربی مهرام درباره مصدومیت صمد نیکخواه بهرامی در کوارتر سوم بازی نیز گفت: متاسفانه در بازی خیلی تنش بود و به نظرم داوری خیلی بالانس نبود، بازیکن گرگان واقعا زیر صمد را خالی کرد. البته بازی ما به داوری ربط نداشت، در دفاع و حمله منظم نبودیم و باید روش خود را برای مسابقه بعد عوض کنیم. باید بیاییم که در بازی های بعد بهتر شویم.

او درمورد شدت مصدومیت صمد نیز گفت: فعلا از شرایط او به صورت دقیق اطلاع ندارم و باید با دکتر تیم صحبت کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آرزومندی: در دفاع و حمله خوب نبودیم، میزان مصدومیت صمد تعیین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرزومندی: در دفاع و حمله خوب نبودیم، میزان مصدومیت صمد تعیین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید