آقای گل به باشگاه پرسپولیس رفت ، بازگشت خبرساز به جمع سرخ ها در راه است؟

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، علیپور یک فصل دیگر تحت قرارداد باشگاه ژیل ویسنته است اما با توجه به اینکه این باشگاه در پی درآمدزایی از بازیکن ایرانی خود است امکان دارد او را با یک قیمت مناسب بفروشد.

آقای گل به باشگاه پرسپولیس رفت ، بازگشت خبرساز به جمع سرخ ها در راه است؟

به گزارش وبلاگ آقا ایرج علی علیپور آقای گل سابق لیگ برتر روز گذشته به همراه برادرش در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد. او قصد دیدار رضا درویش را داشت اما او حضور نداشت. به همین دلیل علیپور بعد از صحبت هایی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشت محل را ترک کرد. آنچه تعیین است علیپور برای مسائل مربوط به طلبش به باشگاه پرسپولیس نرفته بود از این جهت که او کل طلبش را در چند فقره چک در ابتدای سال از درویش گرفته بود.

اینکه حالا چرا علیپور درخواست دیدار با مدیریت باشگاه پرسپولیس را داشته است تعیین نیست. علیپور یک فصل دیگر تحت قرارداد باشگاه ژیل ویسنته است اما با توجه به اینکه این باشگاه در پی درآمدزایی از بازیکن ایرانی خود است امکان دارد او را با یک قیمت مناسب بفروشد. شاید علیپور خواسته درمورد بازگشتش به پرسپولیس و شرایط انتقالش به این تیم با درویش صحبت کند. مطمئنا یحیی گل محمدی از بازگشت علیپور استقبال خواهد نمود، مخصوصا اینکه سرخپوشان این فصل لیگ قهرمانان آسیا را هم پیش رو دارند.

منبع: همشهری آنلاین

به "آقای گل به باشگاه پرسپولیس رفت ، بازگشت خبرساز به جمع سرخ ها در راه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای گل به باشگاه پرسپولیس رفت ، بازگشت خبرساز به جمع سرخ ها در راه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید