اف بی آی: طرح ربودن فرماندار ویرجینیا نیز در دست گروه های ضد دولتی بوده است

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، ایسنا نوشت: یکی از عاملان اف.بی.ای در شهادت خود اظهار داشت، دو مرد متهم به توطئه برای ربودن فرماندار میشیگان همچنین اوایل امسال میلادی با اعضای گروه های ضد دولتی برای ربودن احتمالی فرماندار ویرجینیا نیز در تماس بودند.

اف بی آی: طرح ربودن فرماندار ویرجینیا نیز در دست گروه های ضد دولتی بوده است

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ریچارد تراسک، عامل ویژه اف.بی.آی در جریان جلسه استماع در دادگاهی فدرال در میشیگان که برای رسیدگی به پفراینده شش متهم به توطئه برای ربودن گرچن وایتمر، فرماندار میشیگان برگزار گردید، گفت: دو تن از متهمان همچنین در نشستی در ژوئن در دوبلین، اوهایو با اعضای گروه های ضد دولتی شرکت داشتند که در آن جلسه، به آنالیز ربودن احتمالی رالف نورتهام، فرماندار ویرجینیا پرداخته شد.

این عامل اف.بی.آی همچنین گفت: این افراد در نشست مذکور از سیاست ها و عملکرد فرمانداران نسبت به کووید-19 و فرایند قرنطینه ناراضی بودند و درباره اهداف خود برای ربودن آنها تبادل نظر کردند.

فرماندار ویرجینیا در یک نشست خبری روز سه شنبه گفت: من درباره طرح توطئه حرفی نمی زنم . با توجه به امنیتی که پلیس ایالتی ایجاد نموده، من و خانواده ام در امنیت هستیم. همانطور که در روزهای گذشته بوده، به وظایفم برای ایالت ادامه می دهم.

چاد وولف، وزیر امنیت کشور آمریکا در بیانیه ای، کوشش ها برای ربودن این دو فرماندار را خطاب قرار داد و گفت: من کوشش های نیروهای ایالتی و فدرال را برای خنثی کردن توطئه افراط گرایان خشن در ربودن فرمانداران میشیگان و ویرجینیا می ستایم. در جامعه ما جایی برای افراط گرایی خشن وجود ندارد. ما علیه این رفتارها هستیم.

در کنفرانس خبری روز سه شنبه، نورتهام گفت که قصد صحبت درباره این نقشه را ندارد و گفت که او و خانواده اش تحت امنیتی که پلیس ایالت فراهم نموده، احساس ایمن بودن می نمایند.

بنا بر گزارش آسوشیتدپرس، وی اظهار کرد: من کارم را برای رفاه عمومی ادامه می دهم، چنان که روزهای دیگر هم همین کار را می کنم.

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "اف بی آی: طرح ربودن فرماندار ویرجینیا نیز در دست گروه های ضد دولتی بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اف بی آی: طرح ربودن فرماندار ویرجینیا نیز در دست گروه های ضد دولتی بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید