بازی کلاسیک انگری بردز با موتور بازی نو به اپ استور بازگشت

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، پرندگان خشمگین یا انگری بزدز مطمئناً یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی تمام دوران ها است که نسخه های مختلفی از آن از سال 2009 معرفی شده . Rovio، شرکت سازنده این بازی، اکنون بازی اصلی Angry Birds را با یک موتور نو و بدون نیاز به خریدهای دروزن برنامه ای رونمایی کرده است.

بازی کلاسیک انگری بردز با موتور بازی نو به اپ استور بازگشت

روز پنجشنبه اعلام شد که بازی به طور کامل با موتور یونیتی بازسازی شده تا تجربه ای پایدارتر در دستگاه ها و پلتفرم های مختلف داشته باشد. Rovio اطمینان داده که تمام جنبه های بازی اصلی Angry Birds را در این نسخه نو حفظ شده است.

سامی رونکاینن، تهیه کننده اجرایی، می گوید: زمانی که در حال بازسازی پرندگان خشمگین بودیم، مراقبت زیادی برافنای حفظ حس بازی اصلی پرندگان خشمگین انجام دادیم. ما می دانیم که طرفداران ما گروهی باهوش هستند و می توانند حتی تفاوت های کوچک را تشخیص دهند. تطبیق گیم پلی بازی و ظاهر بازی اصلی بسیار مهم بود.

ری مستر نو بر اساس نسخه ای از بازی است که در سال 2012 و قبل از توقف آن در اپ استور موجود بود. در سال 2019، Rovio اولین بازی Angry Birds را از اپ استور حذف کرد زیرا دیگر با دستگاه های نوتر سازگاری کامل نداشت.

نکته جالب در مورد این نسخه نو این است که برخلاف سایر بازی های انگری بردز، این شرکت تصمیم گرفته است که در مورد مدل کسب و کار به ریشه های خود بازگردد. به جای یک بازی فریمیوم با محتوای اضافی پولی، انگری بردز کلاسیک هیچ خرید درون برنامه ای یا تبلیغاتی ندارد، اما همان اول کار باید آن را با قیمت 0.99 دلار بخرید!

منبع: یک پزشک

به "بازی کلاسیک انگری بردز با موتور بازی نو به اپ استور بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی کلاسیک انگری بردز با موتور بازی نو به اپ استور بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید