بدشانس بودیم که موقعیت های ما تبدیل به گل نشد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، آرتا منهاجی چهارشنبه شب در نشست خبری پس از شکست تیمش برابر تراکتورسازی تبریز، گفت: بازی به گونه ای بود که 100 درصد شایستگی سه امتیاز را داشتیم و موقعیت های خیلی زیادی خلق کردیم و طبق برنامه ای که داشتیم جلو می رفتیم و از کوشش بچه ها هم سپاسگزارم هم گلایه دارم که یک صحنه را از دست دادیم و تاوان بسیار سختی را دادیم.

بدشانس بودیم که موقعیت های ما تبدیل به گل نشد

وی افزود: نحوه بازی به شکلی بود که تیم پرستاره تراکتورسازی تبریز با آن همه تجربه تحت تأثیر بازی ما قرار گرفته بود و با دو روش متفاوت که در نیمه اول و دوم داشتیم موقعیت های بسیار زیادی خلق کردیم که متأسفانه گل نشد.

مربی مس رفسنجان گفت: تمرکز ما روی کارمان است و مدیران هم حمایت نموده اند و ان شاءالله این حمایت ها ادامه داشته باشد، فرایند تیم، فرایند درستی است. یک جایی از فوتبال شانس است وقتی دو بار توپ به دیرک دروازه برخورد می نماید یا توپ درون دروازه خالی جا نمی گیرد از بدشانسی های فوتبالی است.

منهاجی افزود: بابت سه امتیاز به آقای منصوریان تبریک می گویم یادمان باشد که تراکتورسازی تبریز تجربه بالایی دارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صحنه گل دروازه بان اشتباه نموده است، گفت: سالاری در یک صحنه خروجش مشکل داشت اما در صحنه گل تقصیری متوجه دروازه بان نبود.

مربی مس رفسنجان در مورد محمد قاضی هم گفت: محمد قاضی با شخصیت و انرژی فوق العاده در تمام لحظات به ما یاری می نماید اینکه امروز نبود تشخیص سرمربی بود. ما خط آتش خوبی داریم و مطمئن باشید این بچه ها لیاقت دارند و با آرامش کارشان را انجام می دهند. ایشان خودشان را کاملاً در اختیار خواسته های سرمربی قرار می دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بدشانس بودیم که موقعیت های ما تبدیل به گل نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدشانس بودیم که موقعیت های ما تبدیل به گل نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید