بزرگ ترین کاهش خلبانان سومین خط هوایی جهان

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، یونایتد ایرلاینز خود را برای بزرگ ترین مرخصی اجباری فرستادن خلبان ها در تاریخ این خط هوایی اماده می کند.

بزرگ ترین کاهش خلبانان سومین خط هوایی جهان

به گزارش رویترز، یونایتد ایرلاینز، سومین خط هوایی بزرگ جهان، خود را برای بزرگ ترین مرخصی اجباری فرستادن خلبان ها در تاریخ این خط هوایی اماده می کند.

این شرکت پنج شنبه اعلام کرده بود بدون کمک دولت آمریکا، باید 2850 فرصت شغلی در بخش خلبان ها را در سال جاری کاهش دهد که حدود 21 درصد از کل خلبان های این خط هوایی به شمار می رود.

خطوط هوایی از اثرات ویران کننده شیوع کرونا بر سفرهای هوایی به شدت آسیب دیده اند و از دولت آمریکا خواستند تا یک کمک 25 میلیارد دلاری دیگر برای پوشش پرداخت به کارکنانشان به آنها بدهد.

اولین بخش کمک مالی که هرگونه کاهش فرصت شغلی را ممنوع می کرد تا یک اکتبر است و در سرانجام ماه سپتامبر منقضی می شود اما مذاکرات بر سر کمک مالی میان دولت و کنگره به مانع خورده است.

رقمی که یونایند ایرلاینز اعلام کرده است بسیار بیشتر از 1900 نفری است که دلتا ایرلاینز و 1600 نفری و آمریکن ایرلاینز اوایل هفته بیان نمودند.

ازآن جایی که این صنعت در سال های آینده با افول روبروست، خطوط هوایی عموما تلاش می کند تا نیروی کار از طریق پیشنهاد بازنشستگی زودتر از موعد یا قرارداد فسخ داوطلبانه کار کاهش دهند اما برخی بسته های جذاب تری از بقیه دارد.

این شرکت اعلام کرده است، تعداد به تقاضای کنونی برای مسافرت تا سرانجام سال و برنامه پیش بینی شده پروازها بستگی دارد.

به گزارش فارس، روز سه شنبه نیز خطوط هوایی دلتای آمریکا بیان نمود قرار است در ماه اکتبر 1941 خلبان خود را به علت کاهش تقاضا برای سفرهای هوایی به مرخصی بفرستد. ،فارس

منبع: ایران آنلاین

به "بزرگ ترین کاهش خلبانان سومین خط هوایی جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین کاهش خلبانان سومین خط هوایی جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید