ترامپ خواهان برقراری حکومت نظامی است

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، روزنامه واشنگتن پست نوشت رئیس جمهور آمریکا که همچنان بر موضوع تقلب در انتخابات تاکید می کند، به هواداران خود گفته است برقراری حکومت نظامی ایده بسیار خوبی است.

ترامپ خواهان برقراری حکومت نظامی است

روزنامه واشنگتن پست در مقاله ای نوشت: در روزی که کنگره قصد تأیید نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را دارد، حامیان ترامپ می خواهند به خیابان ها بیایند.

این روزنامه نوشت: مصاحبه ها در ارتباط با برگزارش تجمع در روز ششم در رسانه های مورد استفاده گروه های راست افراطی در جریان است. گروه های پراود بویز و همچنین اعضای گروه های راست افراطی و تئوریسین های توطئه و فزونی طلبان سفید پوست همگی وعده داده اند در این تظاهرات شرکت خواهند کرد.

چندین مطلب در رسانه های اجتماعی نشان می دهد اعضای گروه های راست افراطی در تلاش برای قاچاق اسلحه به دی سی هستند، جایی که در آن حمل اسلحه بدون مجوز ممنوع است و حمل اسلحه در همه اعتراضات ممنوع است. برخی دیگر هم از اعمال خشونت صحبت کرده اند. در یک رسانه اجتماعی اعلام شد رئیس جمهور از ما خواسته است در روز ششم ماه ژانویه برای برگزاری یک تظاهرات بزرگ به واشنگتن باز گردیم.

رئیس جمهور آمریکا شب گذشته شماری دیگر از هم پیمانان خود را مورد عفو قرار داد. او امشب هم 26 تن دیگر را عفو کرد. او واشنگتن را ترک کرده است و کسی نمی داند آیا او به اینجا باز می شود. رئیس جمهور آمریکا از حامیانش را می خواهد به خیابان ها بیایند، در حالی که حامیانش می کوشند در فرایند شمارش آرای الکترال کالج اخلال ایجاد کنند. او سبب به خطر افتادن فرایند ارائه کمک های مربوط به شیوع ویروس کرونا شده است و او همچنین جلوی تأمین مالی ارتش آمریکا را گرفته است. اما باید این موضوع را در نظر بگیریم که در دیگر مکان ها در جهان دشمنان آمریکا شاهد این فرایند هستند و آن ها در واقع در حال لذت بردن از مشاهده اتفاقات در آمریکا هستند.

دونالد ترامپ به هواداران خود گفته است برقراری حکومت نظامی ایده بسیار خوبی است و سبب بهبود اوضاع او می شود. او می گوید این اقدام می تواند به او کمک کند. در حالی که رئیس جمهور آمریکا همچنان به لابی با جمهوری خواهان در مجلس کنندگان آمریکا ادامه می دهد تا سبب ایجاد اختلال در فرایند شمارش آراء الکترال کالج در 6 ژانویه در واشنگتن شوند، رئیس جمهور آمریکا به هواداران خود می گوید در همان روز در واشنگتن به خیابان ها بیایند. او در توئیتر خود نوشت: در آنجا باشید و وحشی باشید. ، باشگاه وبلاگ آقا ایرج

منبع: ایران آنلاین

به "ترامپ خواهان برقراری حکومت نظامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ خواهان برقراری حکومت نظامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید