یوتیوب تعلیق حساب کاربری ترامپ را تمدید کرد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، سخنگوی یوتیوب خاطرنشان کرد پس از آنالیز ها این پلتفرم تعلیق حساب کاربری دونالد ترامپ را به مدت نامحدودی تمدید می نماید و بنابراین وی حق پست ویدئوهای تازه نخواهد داشت.

یوتیوب تعلیق حساب کاربری ترامپ را تمدید کرد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج به نقل از خبرگزاری مهر، در اوایل ماه جاری و پس از حمله هواداران ترامپ به کنگره آمریکا، یوتیوب حساب کاربری دونالد ترامپ را تعلیق کرد.

اکنون به نظر می رسد تعلیق حساب کاربری ترامپ در این شبکه اجتماعی برای مدت نامعلومی تمدید شده است. سخنگوی یوتیوب در این زمینه اظهار داشت: با توجه به نگرانی ها درباره احتمال افزایش خشونت، کانال دونالد ترامپ همچنان در شرایط تعلیق باقی می ماند. تیم های ما فعال هستند و هرگونه تحولات را از نزدیک رصد می نمایند.

این شبکه اجتماعی اشتراک گذاری ویدئو در 12 ژانویه و پس از حمله هواداران ترامپ به کنگره برای مدتی نامعلوم حساب کاربری وی را مسدود کرد و پس از آنالیز دوباره تصمیم گرفت این تعلیق را همچنان حفظ کند. بر اساس این تعلیق حساب کاربری ترامپ آنلاین باقی می ماند اما رئیس جمهور سابق آمریکا قادر به پست ویدئوهای تازه نخواهد بود. بعلاوه کامنت ها زیر پست های فعلی این کانال غیبرطرفال هستند.

این شرکت فناوری درباره زمان برطرف تعلیق هیچ اظهار نظری ننموده است.

یوتیوب یکی از چند پلتفرم فناوری عظیم است که در اوایل ژانویه به علت احتمال ایجاد خشونت حساب های کاربری دونالد ترامپ را مسدود نموده اند.

فیس بوک و توئیتر هم حساب کاربری رئیس جمهور پیشین آمریکا را به طور دائم تعلیق نموده اند.

منبع: جام جم آنلاین

به "یوتیوب تعلیق حساب کاربری ترامپ را تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوتیوب تعلیق حساب کاربری ترامپ را تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید