تصاویر، توافق نهایی باشگاه استقلال با نکونام ، جانشین ساپینتو بالاخره معین شد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، سرپرست باشگاه استقلال از توافق نهایی با جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم اطلاع داد.

تصاویر، توافق نهایی باشگاه استقلال با نکونام ، جانشین ساپینتو بالاخره معین شد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج انتها و بعد از چند هفته حدس و انتشار خبرهای گوناگون، جواد نکونام به عنوان سرمربی نو این باشگاه انتخاب شد. نکونام در حالی به زودی قراردادش را با استقلال امضا می نماید که در روزهای اخیر گفته می شد مسائلی برای حضورش در این تیم وجود دارد اما با پیگیری مدیران باشگاه این مسائل برطرف شد.

به زودی جلسه ای بین جواد نکونام با مدیران وزارت ورزش و باشگاه استقلال برگزار می گردد تا وی با انتخاب و معرفی دستیارانش و نهایی کردن قرارداد، رسماً به عنوان سرمربی آبی پوشان معرفی بگردد.

بعد از جدایی ریکاردو ساپینتو پرتغالی از تیم استقلال، مدیران این باشگاه مذاکره برای انتخاب سرمربی نو را شروع کردند. هرچند از همان ابتدا عنوان می شد گزینه اصلی استقلال یک مربی ایرانی است اما در این مدت خوان رامون لوپس اسپانیایی هم برای مذاکره حضوری و بازدید از امکانات استقلال به ایران سفر کرد؛ گزینه ای که در نهایت و دست خالی تهران را ترک کرد.

نکونام فصل گذشته راهنمایی تیم فولاد خوزستان را بر عهده داشت و پیش از آن هم سابقه مربیگری در تیم های نساجی مازندران و خونه به خونه بابل را هم داشت.

کاپیتان پیشین تیم ملی ایران در فولاد یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در سوپرجام را به دست آورد و نساجی را هم از لیگ دسته اول به لیگ برتر رساند.

نکونام در دوران بازیگری خود مدتی هم در استقلال توپ زد. او در سال 1391 از اوساسونا اسپانیا به استقلال آمد و با این تیم قهرمان شد. در سال دوم اما نکونام بعد از اختلافاتی که با امیر قلعه نویی پیدا کرد از استقلال جدا شد و سپس در تیم های الکویت، سایپا و العربی قطر بازی کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر، توافق نهایی باشگاه استقلال با نکونام ، جانشین ساپینتو بالاخره معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر، توافق نهایی باشگاه استقلال با نکونام ، جانشین ساپینتو بالاخره معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید