تکذیب شایعات مرتبط با طرح تفکیک استان فارس

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، تهران (پانا) - مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور با اشاره به انتشار بعضی شایعات و مدعاهای مرتبط با تقسیمات کشوری, گفت که طرح تفکیک استان فارس کذب محض است و وزارت کشور هیچ برنامه ای در این خصوص ندارد.

تکذیب شایعات مرتبط با طرح تفکیک استان فارس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، زهرا احمدی مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور با تکذیب وجود هر گونه طرح تقسیماتی در سطح تشکیل استان های جدید، شایعات و ادعاهای مربوط به طرح تفکیک استان فارس را کذب محض خواند و اظهار کرد: اخیرا در بعضی رسانه ها و شبکه های اجتماعی، شایعات و ادعاهایی کذب از سوی افراد مبنی بر قطعی شدن طرح تفکیک استان فارس مطرح شده است که به صراحت اعلام می کنم وزارت کشور هیچ برنامه ای برای تفکیک این استان و یا تشکیل استان های جدید ندارد.

وی اضافه نمود: طرح این نوع مدعاها، یا ناشی از اغراض و منافع خاص بعضی افراد است یا از سر جهل نسبت به فرایندهای پیچیده و تخصصی تقسیمات کشوری و نیز ناآگاهی از ترتیبات اداری مرتبط مطرح می گردد.

احمدی گفت: از آن جا که طرح این نوع شایعات و مدعاها در حوزه حساسی مانند تقسیمات کشوری، می تواند تبعات اجتماعی، سیاسی و امنیتی در پی داشته باشد، وزارت کشور مصمم است از طرق قانونی، مطرح کنندگان مدعاهای کذب تقسیماتی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تکذیب شایعات مرتبط با طرح تفکیک استان فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب شایعات مرتبط با طرح تفکیک استان فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید