حقوق 360هزار دلاری یک کارگر استرالیایی!

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، یکی از مستخدمین شرکت ان تی استرالیا به دلیل اشتباه محاسباتی واحد حسابرسی به جای حقوق 3582 دلاری خود، حقوقی 360هزار و 700 دلاری دریافت کرد!

حقوق 360هزار دلاری یک کارگر استرالیایی!

به گزارش وبلاگ آقا ایرج به نقل از راشاتودی، در گزارش حسابرسی این شرکت استرالیایی آمده است: اشتباه در حقوق پرداختی به این فرد، ناشی از اشتباه در ورود به اطلاعات و اشتباه سیستم تطبیق مشخصات بوده است. این مستخدم چهار هفته پس از این اشتباه پول را به شرکت بازگرداند.

با این حال گزارش سازمان حسابرسی استرالیا نشان می دهد این اشتباه تنها اشتباه این شرکت در پرداخت حقوق ها نبوده و بین ژوئیه 2017 تا ژانویه 2018 حدود 743 مورد پرداخت حقوق اضافه با مبالغ مختلف توسط این شرکت صورت گرفته است. مجموع این پرداختی های اشتباه 1.6 میلیون دلار استرالیا، معادل 1.2 میلیون دلار آمریکا اعلام گردیده است.

شرکت ان تی استرالیا در واکنش به این اشتباه عجیب اعلام نموده است که این شرکت به دلیل شمار بالای کارکنان خود این مساله را طبیعی می داند و از 1.2 میلیون تراکنش پرداخت انجام گردیده توسط این شرکت در سال تنها 0.2 درصد آن ها با اشتباه همراه بوده اند. با این حال این شرکت اعلام نمود در حال کار برروی توسعه سیستم های مختلف نظارتی و برنامه ریزی برای جلوگیری از تکرار وقوع چنین اشتباهاتی در آینده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حقوق 360هزار دلاری یک کارگر استرالیایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقوق 360هزار دلاری یک کارگر استرالیایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید