خبرنگاران شهدای فاطمیون در دفاع از حرم اهل بیت (ع) سنگ تمام گذاشتند

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، شهرری - خبرنگاران - رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان ری گفت: شهدای فاطمیون در کنار سایر شهدا و رزمندگان جبهه مقاومت در دفاع از حرم اهل بیت (ع) سنگ تمام گذاشتندو کارهای بزرگی در جبهه های مقاومت انجام شد.

خبرنگاران شهدای فاطمیون در دفاع از حرم اهل بیت (ع) سنگ تمام گذاشتند

حسین نصرالله روز آدینه با حضور در منزل بعضی از شهدای مدافع حرم (ع) تیپ فاطمیون که بارعایت شیوه نامه های بهداشتی همراه بود، از رشادت و جانفاشانی های شهدای این تیپ در محورهای مقاومت تجلیل کرد.

رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان ری به همرا مسئولان محلی و معاونانش با حضور در منزل شهیدان سید محمد موسوی و سید اسحاق موسوی ضمن ملاقات و گفت و گو با خانواده شهدا، درخواست ها و مسائل مطرح شده را پیگیری کرد.

نصرالله با بیان اینکه ملاقات با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، اضافه کرد: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند و ضروری است همه در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت از همه ظرفیت ها بهره گیری کنیم.

وی تاکید نمود: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند و با اهدای عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگی را انجام دادند.

شهرستان ری 2 هزار و 747 شهید دوران دفاع مقدس، هفت هزار و 300 جانباز ، 486 آزاده و 155 شهید مدافع حرم تقدیم نموده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شهدای فاطمیون در دفاع از حرم اهل بیت (ع) سنگ تمام گذاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهدای فاطمیون در دفاع از حرم اهل بیت (ع) سنگ تمام گذاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید