خبرنگاران 390 میلیارد ریال در شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری هزینه شد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، شهرکرد- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساختها در شهرک ها و نواحی صنعتی گفت: افزون بر 390 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی استان از ابتدای سال 99 تا به امروز هزینه شده است.

خبرنگاران 390 میلیارد ریال در شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری هزینه شد

حمیدرضا فلاح روز پنجشنبه در گفت و گو با وبلاگ آقا ایرج گفت:این میزان اعتبار ملی و استانی صرف ایجاد زیرسازی معابر، شبکه توزیع آب، برق، گاز و تصفیه خانه فاضلاب شده است که با تمهیدات اندیشیده شده، این میزان اعتبار تا خاتمه امسال به 600 میلیارد ریال افزایش پیدا می نماید که در مقایسه با سال های گذشته از افزایش چشمگیری برخوردار است.

به گفته وی، هزینه زیرساخت اجرا شده در امسال 25 میلیارد ریال از اعتبارات ملی و مابقی نیز از اعتبارات استانی و منابع داخلی تخصیص یافته است که امسال بیش از سه برابر اعتبارات زیرساختی شهرک و نواحی صنعتی استان در مقایسه با سال 97 بیشتر بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری همچنین از واگذاری144هکتار زمین به متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان در امسال اطلاع داد و گفت: این میزان زمین در قالب 312 فقره قرارداد به متقاضیان واگذار شده است که با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا در تاریخ شهرک شهرک های صنعتی استان کم نظیر است.

فلاح توضیح داد: این در حالی است که طبق هدف گذاری اجرا شده، امسال در مجموع باید 50 هکتار زمین از شهرک های صنعتی واگذار می شد.

وی بازگشت به چرخه فراوری و فعالیت 36 واحد صنعتی غیر فعال و راکد در استان را از برنامه های امسال شرکت دانست و توضیح داد: با تدبیر دولت و همت مسئولان استان در 9 ماهه امسال23 واحد صنعتی این استان به چرخه فراوری باز گشت و امید است تا خاتمه امسال نیز 13 واحد راکد باقی مانده که در گذشته به دلیل مسائل مختلف مالی، مالی و سوء مدیریت تعطیل شده بود، دوباره فعال و به چرخه فراوری بازگردد.

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، هم اینک 29 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در چهارمحال و بختیاری مستقر است که در 21 مورد از این شهرک ها شرایط برای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه گذاری در بخش های مختلف فراوری، خدماتی و صنفی فراهم است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 390 میلیارد ریال در شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری هزینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 390 میلیارد ریال در شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری هزینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید