بازاریابی و فروش

تخفیف 2میلیاردی یک خودروی آمریکایی، عکس

لوسید جدیدترین شرکتی است که وارد جنگ قیمتی شده و تریم پرچمدار از سدان برقی خود، لوسید Air را با 30 هزار دلار تخفیف به فروش می رساند! این رقم معادل تقریباً 2 میلیارد تومان می شود.

27 فروردین 1403

شاهکار خودروساز معروف در ایران، عکس

بیوک در عصر جدیدی از طراحی خودروها قرار گرفته است. در مقاله پیش رو می خواهیم به صورت اجمالی تحولات اتفاق افتاده در این برند آمریکایی را آنالیز نماییم.

20 فروردین 1403

تعطیلات دو روزه؛ پایانی بر یکنواختی گردشگری داخلی

ارزیابی بهار 1403 و تعطیلات نوروز نشان می دهد، توان توزیع جهانگرد به مقاصد دور از مبدا در زیست بوم جهانگردی کشور کاهش پیدا نموده و بازارها، عمدتاً در فاصله های کوتاه تر شکل گرفته اند.

17 فروردین 1403

ویچر 4 چیزی فراتر از نسخه قبلی با ظاهری تازه است؛ آغاز تولید کامل بازی در سی دی پراجکت

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red)، همچنان به جمع آوری تیم سازنده ویچر 4 با نام رمز رسمی پولاریس ادامه می دهد و دو سوم از اعضای استودیو اکنون در حال کار روی ادامه بازی The Witcher 3: Wild Hunt هستند. در همین حال، تیم...

13 فروردین 1403

تصاویر پرچمدار مالی سامسونگ لو رفت!

گلکسی M55 از اسنپدراگون 7 نسل 1 و دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

4 فروردین 1403

برترین سایت کسب درامد دلاری در ایران

کسب عایدی دلاری در ایران، یک فرصت منحصر به فرد برای افرادی است که در پی افزایش عایدی خود هستند. سایت های فریلنسری زیادی با ارائه روش های متنوع کسب عایدی و امکاناتی مانند پرداخت های مطمئن و قابل اعتماد، ارزش زیادی برای کاربران فراهم می نمایند. از طرفی،...

29 اسفند 1402

خودروی برقی شیائومی آمد، عکس

شیائومی چین امروز، سه شنبه (12 مارس) گفت که تحویل اولین خودروی الکتریکی مدل SU7 خود را در این ماه آغاز خواهد کرد و در بحبوحه جنگ قیمت ها وارد بزرگترین بازار خودروی جهان خواهد شد.

22 اسفند 1402

شرکتی که شتاب دهنده خطی درمان سرطان را بومی سازی کرد، هواپیما هم می سازد!

تور رسانه ای که به ابتکار معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از تابستان امسال به طور مستمر در حال برگزاری است، این بار به اصفهان رسید. در راستای برگزاری این تور بازدید از چندین شرکت دانش بنیان صورت گرفت، همچنین این تور با با اختتامیه...

12 اسفند 1402

یکی از تابلوهای نقاشی طبیعت بی جان رنوآر به فروش می رسد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، یکی از تابلوهای نقاشی طبیعت بی جان رنوآر به فروش می رسد.

8 اسفند 1402

شرایط فروش لاستیک تغییر کرد

سامانه جامع تجارت شرایط فروش لاستیک را برای دوره نو اعلام نموده است. بر این اساس برای ثبت سفارش و خرید مدارکی مورد احتیاج است.

21 بهمن 1402

نمایشگاه گردشگری تهران فرصتی برای افزایش تعاملات با بازارهای هدف گردشگری است

ایرنا/ براساس سخنان معاون گردشگری کشور، نمایشگاه گردشگری تهران فرصتی برای افزایش تعاملات با بازارهای هدف گردشگری است.

7 بهمن 1402

اولتیماتوم معاون وزیر به شرکت های هواپیمایی، افزایش قیمت بلیت هواپیما در این مسیرها ممنوع شد

محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: هیچ یک از شرکت های هواپیمایی حق افزایش قیمت بلیت هواپیما را خارج از نرخ نامه مصوب در سازمان هواپیمایی کشوری را ندارد و باید تمامی نرخ ها متناسب با نرخ نامه شرکت های هواپیمایی باشد.

30 دی 1402

فروش میراث هاگوارتز از 22 میلیون نسخه گذشت

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) به تازگی اعلام نموده که فروش بازی میراث هاگوارتز (Hogwarts Legacy) از 22 میلیون نسخه گذشته است.

21 دی 1402

جشنواره انار در روستای عدل آباد آرادان برگزار گردید

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، جشنواره انار در روستای عدل آباد آرادان برگزار گردید.

16 آبان 1402

تمیزی اقامتگاه در اجاره ویلا اطراف تهران

اجاره ویلا در اطراف تهران یکی از گزینه های محبوب برای آن دسته از افرادی است که در پی تجربه ای متفاوت و آرامش بخش در فضایی طبیعی هستند.

27 شهریور 1402

فهرست برترین بازیکنان EA Sports FC 24 و امتیاز آن ها منتشر شد

با معرفی بازی بعدی فوتبالی شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) ما دیگر شاهد نام فیفا نیستیم و این موضوع کمی عجیب است. بازی های فیفا همیشه جایگاه خاصی در میان هواداران فوتبال داشتند و در چند سال اخیر نیز عملکرد بسیار خوبی در زمینه گیم پلی و گرافیک داشتند. حال...

24 شهریور 1402

خرید بیسیم موتوکام برد بالا با قیمت مناسب

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM یکی از برندهای محبوب در بین دیگر مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز است که توانسته است جایگاه خوبی را از نظر امکانات و خدمات پس از فروش بین خریداران بیسیم واکی تاکی مجاز کسب کند.

6 شهریور 1402

وانت سیاه غول پیکر آمریکایی با ظاهری خشن تر از همواره ، عکس

زومیت نوشت: فورد در بیانیه ای مطبوعاتی از فراوری مدل ویژه ای از پیکاپ برقی اف 150 لایتنینگ خبر داده که به رنگ مشکی مات مزین است.

3 شهریور 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز سه شنبه 31 مرداد 1402

خبرنگاران- قیمت آیفون 13 پرو مکس یک ترابایت کمی بیش از 105 میلیون است. فروشنده های موبایل گران ترین گوشی فعلی بازار را 105 میلیون و 300 هزار تومان می فروشند و قیمت آیفون 13 پرو مکس 512 گیگ را 100 میلیون و 800 هزار تومان اعلام می کنند.

31 مرداد 1402

بزرگترین نمایشگاه حیوانات خانگی در چین؛ از لباس عروسی تا شبیه سازی

نمایشگاه حیوانات خانگی چین؛ از لباس عروسی تا شبیه سازی

30 مرداد 1402
تعداد: (154)