ویلنر اف، 150 رپتور؛ بوی چرم و چوب در مطرح ترین وانت فورد

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، کابین فورد اف-150 رپتور با طراحی ویلنر روح کلاسیکی به خود گرفته تا یک محصول تک آماده گردد. استفاده سنگین از چرم با ظاهر وینتیج در تمامی قسمت های کابین شرایطی را ایجاد نموده که مخاطب را به یاد مبل چستر تمام چرم قدیمی در یک اتاق پاییزی می اندازد.

ویلنر اف، 150 رپتور؛ بوی چرم و چوب در مطرح ترین وانت فورد

وبلاگ آقا ایرج - ویلنر یکی از نام های مطرح صنعت تیونینگ بویژه در زمینه پروژه هایی است که مربوط به کابین خودروها می شوند. مدتی قبل ویلنر 911 کاررا را از ویلنر در گروه خودرو وبلاگ آقا ایرج معرفی کردیم که جزئیاتش اینجا در دسترس واقع شده است.

در مطلب امروز نیز سراغ یکی از تحفه های نو ویلنر می رویم که از بلغارستان(دفتر مرکزی) آن را به علاقه مندان ارائه نموده است.

کابین فورد اف-150 رپتور با طراحی ویلنر روح کلاسیکی به خود گرفته تا یک محصول تک آماده گردد. استفاده سنگین از چرم با ظاهر وینتیج در تمامی قسمت های کابین شرایطی را ایجاد نموده که مخاطب را به یاد مبل چستر تمام چرم قدیمی در یک اتاق پاییزی می اندازد.

در همراهی با چرم طبیعی، چوب و پوشش آلکانتارا نیز حضور دارد که در مجموع ترکیب بسیار خاصی را شکل داده اند. قسمت های مختلف کابین مانند سیستم صوتی، نمایشگر اطلاعات کیلومتر و کنسول مرکزی در حالت استاندارد حفظ شده اند.

ویلنر اف-150 رپتور

ویلنر به تریم دقیق اف-150 رپتور اشاره ننموده اما با توجه به تصاویر کابین می توان پیش بینی هایی درباره مدل آن نداشت و براساس همین برآورد ها می دانیم که زیر درپوش موتور آن یک تپنده 8 سیلندر وجود دارد که در نسل اول 5.4 لیتری با 320 اسب بخار خروجی و 529 نیوتن متر گشتاور دارد. پیشرانه آپشن 6.2 لیتری با 411 اسب بخار خروجی و گشتاور 588 نیوتن متر در بعضی تریم های این خودرو نصب شده است.

لازم به ذکر است؛ نسل اول فورد اف-150 رپتور سال 2010 با کد P415 معرفی گردید. این پیکاپ قدرتمند و اسپرت تا سال 2014 با دو پیشرانه 5.4 و 6.2 لیتر 8 سیلندر فراوری می شد. پس از آن نسل دوم در سال 2017 با طراحی نو و کد P552 معرفی و تا سال 2020 فراوری شد. اما در نسل دوم خبری از پیشرانه 8 سیلندر نبود و پیشرانه 6 سیلندر توربو اکوبوست را روی این پیکاپ قرار داد. فورد در سال 2023 از نسل سوم رپتور رونمایی نموده که بازهم با قلب 8 سیلندر روانه بازار می گردد.

فورد اف-150 رپتور مدل 2010

منبع: عصر ایران

به "ویلنر اف، 150 رپتور؛ بوی چرم و چوب در مطرح ترین وانت فورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلنر اف، 150 رپتور؛ بوی چرم و چوب در مطرح ترین وانت فورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید