پشت پرده مخالفت یحیی و درویش با تمدید قرارداد یورگن لوکادیا

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، سرخ ها فعلا تصمیمی برای تمدید قرارداد ستاره هلندی تیم شان ندارند و این اتفاق به زودی رخ نخواهد داد.

پشت پرده مخالفت یحیی و درویش با تمدید قرارداد یورگن لوکادیا

به گزارش وبلاگ آقا ایرج شنیده ها حاکی از آن است که یحیی گل محمدی از باشگاه خواسته است فعلا با پیش کشیدن بحث تمدید قرارداد، تمرکز یورگن لوکادیا را به هم نزنند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز که نشان داده در خرید و عقد قرارداد با بازیکنان تبحر خاصی دارد، تصمیم گرفته است روی موج احساسات طرفداران سوار نگردد! مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معتقد است در این شرایط محتمل است لوکادیا رقم خود را خیلی بالا ببرد.

مهاجم خارجی پرسپولیس با به ثمر رساندن چهار گل در حال حاضر برترین گلزن لیگ بیست و دوم است. مدت زمان قرارداد یکساله او قبل از فرا رسیدن نیم فصل نگرانی هایی را به وجود آورده که شاید باشگاه برای خاتمه فصل در تمدید قرارداد با مشکل روبرو گردد.

همین درخشش یورگن لوکادیا باعث شده که طرفداران پرسپولیس خواهان تمدید زودهنگام قرارداد مهاجم هلندی شوند درحالی که یحیی گل محمدی زمان مناسب برای تمدید را نیم فصل می داند؛ چرا که بر این باور است با این صحبت ها تمرکز برترین گلزن تیمش برهم می خورد.

منبع: همشهری آنلاین

به "پشت پرده مخالفت یحیی و درویش با تمدید قرارداد یورگن لوکادیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده مخالفت یحیی و درویش با تمدید قرارداد یورگن لوکادیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید