ایجاد اشتغال جدید برای 934نفر در ارس

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، محسن نریمان عصر جمعه در آیین افتتاح پروژه های زیرساختی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس اظهار کرد: موافقت مجلس با کلیات افزایش مناطق آزاد در کشور، نشان دهنده این بود که تیم اجرایی دولت توانسته با مجلس تعامل خوبی داشته باشد.

ایجاد اشتغال جدید برای 934نفر در ارس

وی ادامه داد: علی رغم مشکلات اقتصادی فراوان که در منطقه داریم، کوشش کردیم پروژه ها را به انجام برسانیم و پروژه های جدیدی نیز برای آینده تعریف نموده ایم که امیدواریم آن ها را نیز با موفقیت به خاتمه برسانیم.

نریمان بیان کرد: افزایش کمی و کیفی مناطق آزاد کشور، می تواند باعث گردد که به توطئه های اقتصادی اسکبار جهانی پیروز شویم.

وی اطلاع داد: همزمان با هفته دولت 45 پروژه صنعتی، عمرانی، دانش بنیان، گردشگری، کشاورزی و زیربنایی با 351 میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی احداث هشت پروژه نیز با 587 میلیارد تومان در منطقه آزاد ارس شروع می گردد.

مدیر عامل ارس میزان اشتغال زایی پروژه های افتتاح گردیده را 277 نفر و پروژه های کلنگ زنی گردیده را 657 نفر بیان کرد و گفت: بیشترین میزان اشتغالزایی این طرح ها مربوط به یک طرح گلخانه ای با 470 نفر اشتغالزایی می باشد.

نریمان مجموع اشتغال زایی پروژه های افتتاح گردیده و طرح های کلنگ زنی گردیده را 934 نفر بیان کرد و گفت: از این بین 727 نفر اشتغالزایی با 33 پروژه و طرح و با 557 میلیارد تومان سهم محدوده جلفا، 175 نفر با 14 پروژه و طرح و با 371 میلیارد تومان سهم محدوده خداآفرین و 20 نفر اشتغالزایی با شش پروژه و طرح و با هشت میلیارد و 725 میلیون تومان سهم محدوده نوردوز است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: در بخش صنعت 11 پروژه با حدود 29 میلیارد تومان و 173 نفر اشتغال، در بخش مرکز رشد یک پروژه با 60 میلیارد تومان و پنج نفر اشتغال، در بخش گردشگری دو پروژه با چهار و نیم میلیارد تومان و 25 نفر اشتغال، در بخش کشاورزی 10 پروژه با حدود 232 میلیارد تومان و 54 نفر اشتغال، در بخش زیربنایی یک پروژه با 180 میلیارد تومان و در بخش عمرانی 19 پروژه با حدود 80 میلیارد تومان افتتاح شد.

وی اظهار کرد: در بخش کشاورزی سه طرح با 583 میلیارد تومان و اشتغال زایی 645 نفری و در بخش عمرانی پنج طرح با بیش از سه میلیارد تومان در محدوده های جلفا و خداآفرین کلنگ زنی شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ایجاد اشتغال جدید برای 934نفر در ارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد اشتغال جدید برای 934نفر در ارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید