فیس بوک به جمع تحریم کنندگان هواوی پیوست ، چالشی سخت در انتظار غول فناوری چین

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، فیس بوک بیان کرد که اجازه نخواهد داد هواوی برنامه های این شرکت را به شکل پیش نصب روی گوشی های هوشمند و نو خود قرار دهد.

فیس بوک به جمع تحریم کنندگان هواوی پیوست ، چالشی سخت در انتظار غول فناوری چین

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اغلب شرکت های فراوری نماینده گوشی های هوشمند عادت دارند تعدادی برنامه را به شکل پیش نصب روی گوشی های جدیدی که وارد بازار می نمایند قرار دهند.

بین این برنامه ها شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک، واتس اپ و ... نیز وجود دارد. اکنون شرکت فیس بوک اعلام نموده این امکان را از هواوی سلب می نماید که برنامه های تحت پوشش این شرکت را به شکل پیش نصب ارائه دهد. این اقدام را می توان یکی از آخرین اقدامات شرکت های فناوری ایالات متحده برای محدود کردن فعالیت های شرکت چینی هواوی دانست.

البته در کنار این خبر ضروری است بدانید که صاحبان تلفن های همراه هواوی همچنان قادر به دانلود و استفاده از برنامه هایی نظیر واتس اپ، اینستاگرام و برنامه اصلی فیس بوک خواهند بود و همچنان به دریافت اطلاعات به وسیله فروشگاه گوگل پلی ادامه خواهند داد. درواقع این محدودیت فقط علیه خود شرکت اعمال شده و دیگر نمی تواند مثل برنامه های دیگر، به برنامه های مهم ارتباطی دسترسی داشته باشد.

منبع: انتخاب

به "فیس بوک به جمع تحریم کنندگان هواوی پیوست ، چالشی سخت در انتظار غول فناوری چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیس بوک به جمع تحریم کنندگان هواوی پیوست ، چالشی سخت در انتظار غول فناوری چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید