گفتگوهایی با موضوع کودک و نوجوان در برنامه صبحگاهی شبکه چهار

به گزارش وبلاگ آقا ایرج، کارشناسان و متخصصان حوزه کودک و نوجوان به مناسبت هفته پژوهش میهمان یک برنامه زنده تلویزیونی در شبکه چهار سیما می شوند و به طرح موضوع های پژوهشی در این حوزه می پردازند.

گفتگوهایی با موضوع کودک و نوجوان در برنامه صبحگاهی شبکه چهار

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ آقا ایرج، برنامه زنده مجله صبحگاهی طلوع شبکه چهار سیما با همکاری کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان هر روز ساعت 8:45 صبح، میهمانانی را دعوت نموده است تا موضوع های پژوهشی حوزه کودک و نوجوان با این کارشناسان و متخصصان به بحث و مصاحبه بگذارد.

این مصاحبه ها در چهارچوب دوازدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش با شعار از مساله شناسی تا آینده پژوهی (آینده ساختنی است) از سوی اداره کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری با همکاری شبکه چهار سیما تدارک دیده شده است.

بر این اساس صبح روز دوشنبه 24 آذر 1399 مهدی طغیانی دارای مدرک دکتری علوم مالی و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این برنامه به موضوع مساله شناسی مالی در حوزه کودک و نوجوان می پردازد.

در ادامه، میهمان دومین برنامه در روز سه شنبه 25 آذر، محبوبه اسپیدکار روانشناس است که موضوع کاوش گری و تفکر پژوهشی در کودک و نوجوان را مورد بحث و آنالیز قرار می دهد.

همچنین در روز چهارشنبه 26 آذر، سینا کلهر استاد دانشگاه و صاحب نظر در حوزه سیاست گذاری فرهنگی با موضوع مساله شناسی فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان و روز شنبه 29 آذر علیرضا زمانی پژوهش گر با موضوع بازی سازی (گیمیفیکیشن) به عنوان ابزاری در خدمت پژوهش میهمان برنامه زنده مجله صبحگاهی طلوع شبکه 4 سیما خواهند بود.

این مصاحبه ها به مدت چهار روز با اجرای محمدرضا مقدسیان از روز دوشنبه 24 تا چهارشنبه 26 آذر و روز شنبه 29 آذر ساعت 8:45 صبح از شبکه چهار سیما پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گفتگوهایی با موضوع کودک و نوجوان در برنامه صبحگاهی شبکه چهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوهایی با موضوع کودک و نوجوان در برنامه صبحگاهی شبکه چهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید