لکه گیری خیابان کوشا در دستور کار مدیریت شهری
به گزارش وبلاگ آقا ایرج، اصلی گفت: به علت محدودیت بودجه لکه گیری خیابان کوشا در حال پیگیری است.

آرش اصلی رئیس فنی ترافیک منطقه 3 تهران در گفت و گو با خبرنگار ، درباره آخرین اقدام های انجام شده جهت بهسازی و روکش آسفالت خیابان های این منطقه گفت: معابر محدوده منطقه 3 به صورت دوره ای و مستمر بازدید می گردد و در امسال با توجه به محدود بودن بودجه لکه گیری آسفالت معابر را به صورت مکانیزه و در دستور کار خود قرار دادیم.
رئیس فنی ترافیک منطقه 3 تهران با اشاره به انجام فعالیت روکش معابر به صورت مینیاتوری در منطقه، گفت: انجام روکش معابر به صورت مینیاتوری به این معنا است که ما معابر را ابتدا اولویت بندی می کنیم و اولویت بندی ما نیز بر اساس میزان خرابی آسفالت معابر است.
اصلی با اشاره به 9 معبر شناسایی شده جهت ترمیم آسفالت گفت: از 9 معبر معرفی شده جهت بهسازی،3 معبر مورد تأیید نهاده شد که روکش آسفالت و لکه گیری نقطه ای دو معبر انجام شد و تنها معبر باقی مانده نیز به علت محدودیت بودجه در دستور کار است.
اجرای طرح لکه گیری آسفالت اتوبان های پایتخت از هفته آینده
رئیس فنی ترافیک منطقه 3 تهران در پاسخ به این سوال که دو معبر آسفالت شده کدام معابر است؟ گفت: یکی از معابر خیابان مصدق (نفت) از تقاطع خیابان ظفر تا خیابان میرداماد است و معبر دوم خیابان میرداماد حد فاصل خیابان مادر تا پل میرداماد است.
اصلی در پاسخ به این سوال که تنها معبر باقی مانده جهت انجام پروژه لکه گیری آسفالت کدام معبر است؟ اضافه کرد: تنها معبر باقی مانده خیابان کوشا در منطقه 3 شهرداری تهران است.
رئیس فنی ترافیک منطقه 3 تهران در پاسخ به این سوال که پیش تر صفا صبوری دیلمی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در گفتگویی اعلام نموده بود که بخش از آسفالت رایگان سهمیه شهرداری به اشخاص غیر واگذار می گردد گفت: به عقیده من این اقدام امکان پذیر نیست زیرا آسفالت معابر به شکل برنامه ریزی شده انجام می گردد و قبل از تحویل سهمیه معابر از سوی ناظران بخش های مختلف کارشناسی می گردد.
اصلی در شرح کارشناسان بازدید کننده جهت تأیید آسفالت معابر، توضیح داد: زمانی که ما میزان آسفالت مورد احتیاج معابر را اعلام می کنیم، ناظر فنی و عمرانی، ناظر مرکز، ناظر ناحیه و معبر و میزان آسفالت مورد احتیاج را مورد آنالیز قرار می دهند و در صورت تأیید همان میزان آسفالت تراش خورده و به کار گرفته می گردد؛ ما بیل به بیل برای آسفالت تحویلی باید جواب پس بدهیم .
قبل تر صفا صبوری دیلمی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران اعلام نموده بود که کارخانه های فراوری آسفالت شهرداری تهران را دایر کردیم تا آسفالت مورد احتیاج لکه گیری معابر پایتخت را با قیمتی پایین تر از بازار آزاد فراوری کنیم.
انتهای پیغام /
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان