بهداشت دهان و دندان

برترین کلینیک دندانپزشکی برای لمینت دندان کجاست؟

انتخاب برترین کلینیک های دندانپزشکی برای درمان های زیبایی، از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه درمان لمینت دندان با بکارگیری تجهیزات دیجیتال، نتایج فوق العاده ای را حاصل می نماید. کلینیک های دندانپزشکی معتبر از جدیدترین روش های درمانی برای لمینت...

28 دی 1402

ترکیبی که دندان های تان را سفید می نماید

مرتضی مجاهدی، پزشک، در شبکه 5 سیما حضور پیدا کرد و از راه چاره هایی جهت حفظ سلامت دهان و دندان سخن گفت.

25 شهریور 1402

دلیل روشن شدن چراغ نمک ماشین ظرفشویی چیست؟

ماشین ظرفشویی نیز مانند سایر محصولات هوشمند دارای پنل دیجیتال است که در آن شرایط و نیازهای ماشین ظرفشویی بیان شده است. در این میان نشانگر نمک یا PMM یکی از علائم و نشانه های پنل دیجیتالی اغلب ماشین های ظرفشویی است که معمولاً به صورت چشمک زدن، خاموش و یا...

14 مرداد 1402

تاکید بر حمایت از واحدهای رسمی گردشگری سلامت در کشور

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تاکید بر حمایت از واحدهای رسمی گردشگری سلامت در کشور صورت گرفت.

2 مرداد 1402

آشنایی با ایمپلنت، بلیچینگ و لمینت دندان

بلیچینگ و لمینت دندان دو روش پرطرفدار زیبایی دندان ها هستند. ایمپلنت نیز یک روش دیگر برای اصلاح طرح لبخند است که در آن جای خالی دندان از دست رفته پر می گردد. در ادامه درباره این 3 خدمت دندان پزشکی زیبایی شرح می دهیم.

26 تیر 1402

پوست تخم مرغ را دور نیندازید!

همه ما به محض شکستن تخم مرغ پوست آن را دور می ریزیم غافل از اینکه این پوست های به نظر بی مصرف می توانند جایگزین گروهی از گران قیمت ترین دارو ها باشند.

13 دی 1401

10 ترفند برای تسکین سردرد میگرنی ، برای سردرد شدید چه بخوریم ؛ معجزه این گیاه در درمان سردرد

سردرد یکی از مسائل رایجی است که برای بسیاری از افراد ممکن است به وجود آید. این بیماری گاهی زودگذر است و با پیدا کردن دلیل می توان سریع آن را درمان کرد. در این مطلب با 10 ترفند برای تسکین سردرد میگرنی آشنا می شوید.

12 آبان 1401

کلانتری: حتی اگر دقیقه یک هم گل می زدیم رو به بازی بسته می آوردیم، دلم می خواهد تیمم مانند من سیتی 6 گل بزند

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت، حتی اگر در دقیقه یک ملاقات مقابل نساجی هم به گل می رسیدند، باز هم رو به بازی بسته می آوردند.

4 خرداد 1401

عکس های لو رفته ازدواج مهراب قاسمخانی با مارال فرجاد

اخیرا فیلمی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است که در مورد عروسی مارال فرجاد و مهراب قاسمخانی است.

17 دی 1400

میوه های سرشار از کلسیم

کلسیم عنصر بسیار مهم مورد احتیاج جهت تقویت و نیرو بخشیدن به بدن است. مقاله پیش رو فهرستی از میوه های سرشار از کلسیم را در اختیارتان قرار می دهد، بنابراین آن را خوانده تا بیشتر بدانید.

30 مهر 1400

روزی 10 دقیقه برای دندان هایتان

برخی آقایان به بهانه مشغله کاری و گرفتاری های شغلی، به بحث بهداشت و سلامت دهان و دندان خود توجه کافی نمی نمایند. با توجه به صندلی یک مرد به اسم پدر و سرپرست خانواده به نظر می رسد این مساله تاثیری بیش از به خطر انداختن سلامت خود فرد داشته باشد. در این...

6 مهر 1400

شروع سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان

تهران (پانا) - ثبت نام اولیه پایه اول ابتدایی از امروز شنبه اول خردادماه به صورت حضوری انجام می گردد و براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، بعد از مراجعه دانش آموزان به پایگاه های سنجش بدو ورود به دبستان، ثبت نام قطعی خواهد شد.

12 تیر 1400