اخبار مجلس

مخبر: بعضی موارد مطرح شده در بنادر و گمرکات قابل تحمل نیست

معاون اول رئیس جمهور در سفری چند ساعته به هرمزگان، آخرین شرایط کالاهای رسوب شده در بنادر و گمرکات شهید رجایی و شهید باهنر را مورد آنالیز قرار داد.

16 شهریور 1402

وزیر نفت: افزایش قیمت بنزین و گازوئیل نداریم

جواد اوجی : در سال آینده هیچ گونه افزایش قیمتی در بنزین و گازوییل نخواهیم داشت و این موضوع نه در لایحه دولت و نه در مذاکرات مجلس مطرح نشده است. بعلاوه با برنامه ریزی اجرا شده، تمامی جایگاه ها مجهز هستند و 60 هزار نفر در ایام عید نوروز، آماده باش خواهیم...

22 اسفند 1401

ناکارآمدی نسخه پیچی رئیسی با اقدامات سریع و تند

شرق نوشت: اختلافات سیاسی و حزبی مدیران؛ با وجود یکدستی جناحی کارگزاران دولت با دو قوه دیگر و سایر نهاد های مؤثر و مشخص کننده در اقتصاد، عرصه سیاست گذاری دولتی به عرصه اختلافات و رقابت های قدرت درون دولت در سطوح مختلف تبدیل شده و اجرای بسیاری از دستور...

5 دی 1401

پیگیری تکالیف قانون هوای پاک برای دستگاه های استان اردبیل

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: تکالیف مندرج در قانون هوای پاک برای دستگاه های استانی به جد پیگیری می گردد.

10 آبان 1401

مگر می گردد آموزش و پرورش اطلاعات معلمی با 30 سال سابقه کار را نداشته باشد که حالا برای رتبه بندی مشکل دارد؟

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مگر می گردد آموزش و پرورش اطلاعات معلمی که 30 سال در این وزارتخانه کار نموده و هر سال مورد ارزیابی قرار گرفته است را نداشته باشد که امروز برای رتبه بندی خواهان بارگذاری اطلاعات از سوی معلمان شده است.

29 شهریور 1401

شرط واگذاری سهام سرخابی ها چیست؟

به گزارش خبرنگاران، جزئیات پیش شرط واگذاری سهام سرخابی ها چیست؟

19 اردیبهشت 1401

اساسنامه صندوق کارآفرینی امید اصلاح و ابلاغ شد

تهران (پانا) - با امضای معاون اول رئیس جمهوری، اساسنامه صندوق کارآفرینی امید اصلاح و ابلاغ شد.

2 اردیبهشت 1401

روش افزایش حقوق پلکانی به نفع حقوق بگیران زیر 10 میلیون است

تهران (پانا) - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره افزایش حقوق پلکانی کارمندان در سال 1401 می گوید این روش منطقی تر از روش های دیگر است اما درصورتی مجلس موافقت خواهد نمود که طیف وسیعی از حقوق بگیران در این روش با افزایش حقوق روبرو باشند وگرنه باید...

13 اسفند 1400

قالیباف: دولت آینده باید اولویت اصلی خود را آموزش و پرورش قرار دهد

تهران (پانا)- رییس مجلس شورای اسلامی گفت دولت آینده باید اولویت اصلی خود را به بحث آموزش و پرورش قرار دهد چرا که بی شک ساماندهی و ثبات اقتصادی و استقلال و رفع مشکل آسیب های اجتماعی در گرو رشد آموزش و پرورش و توسعه آموزشی است.

5 خرداد 1400

خبرنگاران شرایط رنگ بندی کرونا در دلیجان نارنجی شد

خمین - خبرنگاران - فرماندار دلیجان گفت: شرایط رنگ بندی کرونا در این شهرستان بر اثر بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی نارنجی شد.

20 فروردین 1400

100 خوابگاه دانشجویی به تجهیزات ورزشی مجهز می شوند

محمد پور کیانی در مصاحبه با خبرنگار مهر گفت: در دانشگاه های شهرستان فضای فیزیکی لازم برای امر ورزش وجود دارد اما به دلیل کمبود امکانات فضای کالبدی آنها در این حوزه شرایط مطلوبی ندارد.

8 دی 1399

آسیب دیدگان بحران کرونا چشم انتظار دریافت بیمه بیکاری

تهران (پانا) - آسیب دیدگان بحران کرونا این روزها چشم انتظار طرحی که تامین اجتماعی طی دو روز گذشته به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال نموده هستند؛ طرحی که شاید بتواند جبران بخشی از خسارات این روزهای تنگ معیشتی آنها باشد.

5 دی 1399

اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستورکار هفته آینده مجلس

تهران (پانا) - آنالیز طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، قرائت گزارش آنالیز شرایط بازار سهام و فولاد و همچنین آنالیز تحقیق و تفحص از مناطق آزاد اروند و قشم و پتروشیمی باختر بخشی از دستور کارهای مجلس در هفته آینده است.

6 آذر 1399

سعید آذری از تمامی فعالیت های فوتبالی محروم شد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با دستور موقت از فعالیت فوتبالی محروم شد.

2 آذر 1399

ترامپ به اعضای دولتش نیز حمله کرد

ایرنا نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در حالی که کمتر از 20 روز تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2020 مانده، به طور علنی بعضی از متحدان جمهوریخواه کلیدی خود را گوشمالی داده است.

26 آبان 1399

تشریح علل قطعی خطوط ارتباطی جنوب استان کرمان در زمان سیل سوم فروردین ماه

خبرنگاران/کرمان مدیرکل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با بیان این مطلب که تخریب جاده های دسترسی گاها حضور به موقع اکیپ های نگهداری و برگردان ارتباطات را مختل می نماید، بیان نمود: به رغم کوشش ها و زحمات پرسنل تعمیرات و نگهداری شرکت های...

29 اردیبهشت 1399

خبرنگاران دستفروشان به روز بازار بیرجند منتقل شدند

بیرجند - خبرنگاران - رییس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: بازار غیرمجاز سه راه اسدی بیرجند تعطیل شد و دستفروشان به روز بازار بلوار مسافر انتقال داده شدند.

1 اردیبهشت 1399

توافق آمریکا و طالبان در غیاب دولت افغانستان

کمتر از 5 ساعت تا آغاز مراسم امضای توافق میان آمریکا و طالبان در دوحه باقی مانده؛ اما همچنان از حضور نمایندگان دولت افغانستان در قطر خبری نیست.

27 فروردین 1399

لزوم ارائه لایحه اصلاح ساختار شهرداری تهران به شورای شهر تهران

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم ارائه لایحه اصلاح ساختار شهرداری توسط شهردار به شورای شهر تهران تاکید کرد.

29 بهمن 1398

تغییری در سهمیه های مصوب کنکور سال آینده نخواهیم داشت

وزیر علوم با بیان اینکه برای کنکور 99 تغییری در سهمیه های مصوب نخواهیم داشت، گفت: در بازه زمانی تا ثبت نام کنکور این لایحه به صحن مجلس نمی رود.

26 بهمن 1398
تعداد: (27)